Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(19)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(23)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(1)
Autor
Bo Gia
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Dittmann Paweł (1950- )
(1)
Espinoza Chip (1962- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Górski Paweł (1965- )
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Hall Kindra
(1)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Klein Monika
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krejca-Pawski Izabela
(1)
Machnik Marcin
(1)
Mastrogiacomo Stefano
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing)
(1)
Mendryk Iwona
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Molendowska Magdalena (1980- )
(1)
Ogrodniczuk Alicja
(1)
Osterwalder Alexander
(1)
Ostrowska Martyna
(1)
Papadakos Trish
(1)
Porada-Rochoń Małgorzata
(1)
Ronka-Chmielowiec Wanda (1948- )
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Sinek Simon
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Smith Alan (1982- )
(1)
Sroka Kinga (marketing)
(1)
Stopczyński Andrzej
(1)
Stępowski Robert
(1)
Szaran Adam
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Ukleja Mick (1948- )
(1)
Wojtasiak-Terech Agnieszka
(1)
Zalewski Piotr (1972- )
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Zieliński Krzysztof R
(1)
Zimon Dominik
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Menedżerowie
(5)
Szkoły wyższe
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
14-17 lat
(1)
Handlowcy
(1)
Młodzież
(1)
Pracodawcy
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Marketing cyfrowy
(5)
Zarządzanie
(5)
Logistyka
(3)
Media społecznościowe
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Analiza danych
(2)
Badania marketingowe
(2)
Blogerzy
(2)
COVID-19
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Instagram
(2)
Praca zespołowa
(2)
Promocja sprzedaży
(2)
Przywództwo
(2)
Sprzedaż
(2)
Strony WWW
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
TikTok (aplikacja mobilna)
(2)
Transport
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Big data
(1)
Biznes i zarządzanie (przedmiot szkolny)
(1)
Budżetowanie
(1)
Business Intelligence
(1)
Celebryci
(1)
Content marketing
(1)
E-konsumenci
(1)
Emigranci
(1)
Epidemie
(1)
Excel
(1)
Finanse
(1)
Futurologia
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Google Trends
(1)
Handel wysyłkowy
(1)
Handlowcy
(1)
Heurystyka (informatyka)
(1)
Influencer marketing
(1)
Infografika
(1)
Kadry
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kryzys gospodarczy (2020)
(1)
Kształcenie
(1)
Lejek sprzedażowy
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Menedżerowie
(1)
Moda
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Negocjacje
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Newsroom (pomieszczenie)
(1)
Obrona cywilna
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ocena ryzyka
(1)
Ochrona ludności
(1)
Organizacja pracy
(1)
Państwowa Straż Pożarna
(1)
Perswazja
(1)
Pinterest
(1)
Pokolenie Y.
(1)
Polacy za granicą
(1)
Policja
(1)
Polityka transportowa
(1)
Powódź
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prognozowanie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przemysły kreatywne
(1)
Przepływ
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Public relations
(1)
Public relations w internecie
(1)
Płynność finansowa
(1)
Ratownictwo
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Azja
(1)
Europa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(13)
Opracowanie
(5)
Podręcznik
(3)
Monografia
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(821)
Edukacja i pedagogika
(363)
Socjologia i społeczeństwo
(315)
Medycyna i zdrowie
(233)
Psychologia
(189)
Zarządzanie i marketing
(24)
Kultura i sztuka
(171)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(138)
Biologia
(137)
Podróże i turystyka
(130)
Kulinaria
(126)
Religia i duchowość
(112)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(103)
Etnologia i antropologia kulturowa
(88)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(85)
Literaturoznawstwo
(83)
Hobby i czas wolny
(80)
Kultura fizyczna i sport
(78)
Rozwój osobisty
(77)
Językoznawstwo
(57)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(48)
Styl życia, moda i uroda
(45)
Geografia i nauki o Ziemi
(44)
Ochrona środowiska
(44)
Fizyka i astronomia
(35)
Informatyka i technologie informacyjne
(34)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(33)
Rolnictwo i leśnictwo
(27)
Matematyka
(23)
Praca, kariera, pieniądze
(23)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(20)
Transport i logistyka
(20)
Filozofia i etyka
(19)
Nauka i badania
(19)
Architektura i budownictwo
(18)
Media i komunikacja społeczna
(17)
Inżynieria i technika
(15)
Dom i ogród
(14)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(11)
Chemia
(8)
Archeologia
(5)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rodzina
(2)
Biologia i nauki o życiu
(1)
Buiologia
(1)
Etnografia i antropologia
(1)
Film polski od 1944 r. biografie
(1)
Histori
(1)
Inżynieria, technika, budownictwo
(1)
Kuchnia i gotowanie
(1)
Kultura
(1)
Muzyka
(1)
Narkomania
(1)
Opieka nad chorymi
(1)
Paleontologia
(1)
Pamiętniki Zawadzka Magdalena
(1)
Pieśń i piosenka
(1)
Powieść fantastyczno-realistyczna dla dzieci
(1)
Poznanie - fizjologia
(1)
Psychologia i socjologia
(1)
Psychologia i zdrowie psychiczne
(1)
Socjologia
(1)
Styl życia, moda, uroda
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W mojej ocenie zaproponowana tematyka jest ważna, aktualna, a koncepcja przyjęta w monografii jest interesująca i oryginalna. W pracy połączone zostały kwestie teoretyczne z wynikami badań oraz wywiadami z interesującymi osobowościami. Jest to interesująca propozycja, która powinna znaleźć swoje miejsce na polskim rynku wydawniczym. (...) Oceniana monografia - zgodnie z przedstawioną konstrukcją - jest pracą trzech autorek, a nie zbiorem artykułów. Jest to praca zwarta, kolejne rozdziały korespondują ze sobą. Struktura monografii i kolejność rozdziałów oraz podrozdziałów jest prawidłowa i odpowiada koncepcji publikacji. Monografia została skonstruowana w sposób uniwersalny, umożliwiający zarówno jej całościowy odbiór, jak również czytanie poszczególnych elementów, bez utraty wartości merytorycznej. (...) Tematyka kryzysów, w tym kryzysów gospodarek czy przedsiębiorstw z perspektywy epidemii SARS-CoV-2 jest bardzo ważna, aktualna i dobrze opisana w monografii. Z jednej strony w pracy podano informacje uogólniające kwestie kryzysów, z drugiej odniesiono je do trwającej sytuacji zagrożenia epidemicznego. Jest to bardzo cenna analiza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prognozowania w przedsiębiorstwie : Metody i ich zastosowanie / Paweł Dittmann. - Wydanie VI. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste, 2022. - 319 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Prognozowanie to przewidywanie przyszłych zdarzeń, którego celem jest zmniejszenie ryzyka w procesie podejmowania decyzji. W książce przedstawiono obecny stan wiedzy na temat konstruowania prognoz. Omówiono ich znaczenie dla zarządzania oraz sam przebieg procesu prognozowania, skupiając się na takich zagadnieniach, jak: - klasyfikacja metod prognozowania, - dane prognostyczne i ich analiza, - metody prognozowania oparte na modelu szeregu czasowego, - metody prognozowania oparte na modelu ekonometrycznym, - prognozowanie na podstawie metod jakościowych, - integrowanie metod ilościowych z ocenami ekspertów, - metody statystyczne, - obróbki danych prognostycznych, - prognozowanie czynników otoczenia, - prognozowanie wielkości sprzedaży i prognozowanie finansowe. Książka może być wykorzystywana zarówno jako podręcznik akademicki, jak i przewodnik dla menedżerów tworzących prognozy i posługujących się nimi w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Duża dynamika otoczenia, gwałtowny postęp technologiczny, rosnące napięcia polityczne, wzmożenie znaczenia interesów narodowych i pandemia COVID-19, związane z coraz większą złożonością, niepewnością i podwyższonym ryzykiem, spowodowały powstanie wielu wyzwań znacząco wpływających na zmiany w sposobach zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami i kreowaniu ich systemów logistycznych. Procesy logistyczne coraz bardziej determinują wyniki współczesnych przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw. Monografia jest szczególnie wartościową pozycją ze względu na aktualność tematu, a zwłaszcza jej walory naukowe oraz aplikacyjne. Książka przedstawia rozważania koncentrujące się na problematyce zarządzania procesami logistycznymi we współczesnych przedsiębiorstwach i kreowanych przez nie łańcuchach dostaw w kontekście kształtowania wyników przedsiębiorstwa. Rozważania i analizy oparto na najbardziej aktualnej, krajowej i zagranicznej, literaturze z zakresu zarządzania, ekonomii, finansów i logistyki oraz najnowszych badaniach empirycznych przeprowadzonych przez ośrodki naukowe i instytuty badawcze z różnych krajów. Prezentowane w pracy autorskie wyniki badań empirycznych istotnie powiększają wiedzę o zarządzaniu procesami logistycznymi we współczesnych polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i usługowych w kontekście kształtowania wyników ekonomicznych i rynkowych przedsiębiorstwa przed pandemią COVID-19 i w pierwszych miesiącach pandemii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse)
Na stronie redakcyjnej błędna nazwa autora, prawidłowa: Agnieszka Wojtasiak-Terech.
Nowe wydanie podręcznika, w którym w sposób kompleksowy są przedstawione główne zagadnienia teoretyczne i praktyczne w zakresie analizy i zarządzania ryzykiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Program distance seller.
Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaży zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanaście procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller” - kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w książce „Techniki sprzedaży zdalnej”. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Marketing 4.0 : moving from traditional to digital, 2017.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Elastyczne zarządzanie czasem / Izabela Krejca-Pawski. - Warszawa : Edgard, 2017. - 231 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Samo Sedno.)
Na okładce podtytuł: dla aktywnych i zapracowanych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Nazwa drugiego autora wyróżniona typograficznie.
Na okładce i grzbiecie nazwa wydawcy oryginału: Wiley.
Samo skompletowanie zespołu nie gwarantuje sukcesów, nawet jeśli w jego członkach drzemie potężny potencjał. Często się zdarza, że mimo zapewnienia wszystkich potrzebnych zasobów nie osiągają oni zadowalających efektów. Brakuje odpowiedniej koordynacji, a nieefektywne spotkania, bezproduktywne konflikty i dysfunkcyjna dynamika grupy prowadzą do frustracji, opóźnień i błędnych decyzji. Nawet jeśli zespół uzyska zamierzony cel, jest on okupiony przepracowaniem, stresem i utratą zaangażowania. Czy można uniknąć tego ponurego scenariusza? Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2022. - 482, [6] stron : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Wydanie w nowej szacie graficznej.
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR. W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.  Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki. Książka składa się z trzech bloków tematycznych: strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online, pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online, narzędzi i technik komunikacji marketingowej online. Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku. Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W monografii zaprezentowano dorobek badawczy naukowców z różnych ośrodków akademickich w Polsce, których zainteresowania naukowe koncentrują się wokół problematyki szeroko rozumianego zarządzania zasobami ludzkimi. Przedstawiono tutaj m.in. problemy związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw w warunkach pandemii COVID-19 oraz zagadnienia wiążące ustalenia teoretyczne z zakresu ZZL z praktycznymi rozwiązaniami spotykanymi w organizacjach. Opisy projektów badawczych i metodyki badań oraz uzyskanych wyników stanowić mogą źródło inspiracji dla badaczy oraz wspomagać wprowadzanie rozwiązań z zakresu polityki personalnej w przedsiębiorstwach. Niewątpliwym walorem prezentowanego opracowania są wielowątkowość i różnorodność poruszanych tematów. Dzięki temu monografia może stać się przydatnym kompendium wiedzy dla studentów, doktorantów i praktyków biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu. Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Szeroko rozumiana logistyka bezpieczeństwa wpływa na globalną gospodarkę i organizacje w dwojaki sposób. Po pierwsze, państwo ponosi wiele wydatków związanych z zarządzaniem kryzysowym - jednym z nich sa koszty logistyczne. Często wpływ na decyzje w sytuacjach kryzysowych mają właśnie koszty logistyczne. Po drugie, odpowiednia logistyka ułatwia działania oraz sprawne reagowanie w sytuacjach kryzysowych. Logistyka sytuacji kryzysowych korzysta w dużej mierze z doświadczeń logistyki wojskowej oraz gospodarczej, jednak tym, co ją odróżnia, jest jej misja i cel". /ze Wstępu/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Influencer / [tekst i fotoedycja: Angelika Ogrocka]. - Wydanie I. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Dragon, copyright 2020. - 47 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
(Dragon Edukacja)
Na okładce: Niniejsza publikacja przybliża historię influencera jako nowego zawodu, doradza, jak nim zostać, przedstawia najważniejsze postaci, korzyści z wykonywanej pracy, a także wiążące się z tym zawodem zagrożenia.
W najbliższych latach największe zapotrzebowanie na specjalistów będzie w zawodach, które jeszcze nie powstały. Dziś możemy mówić o profesjach powstałych na zajęciach, o których parę lat temu nikt jeszcze nie myślał, że mogą służyć do zarabiania. Niniejsza publikacja przybliża historię influencera jako nowego zawodu, doradza, jak nim zostać, przedstawia najważniejsze postaci, korzyści z wykonywanej pracy, a także wiążące się z tym zawodem zagrożenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The new rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, new releases, and viral marketing to reach buyers directly" 2020.
Książka Nowe zasady marketingu i PR, 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek” , Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly. Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski. Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie. Ponad 400 000 sprzedanych egzemplarzy Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie? Książka "Nowe zasady marketingu i PR" da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami. Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci: wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego, prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców dokładnie wtedy, kiedy są na to gotowi, korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat, tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią klienci, wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR, uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców, sprzedać dowolny produkt, usługę lub pomysł – i to za ułamek kosztów pochłanianych przez tradycyjne działania marketingowe i PR-owe. Internet oferuje olbrzymie możliwości w zakresie bezpośredniego docierania do klienta i jeśli zastosujesz właściwe narzędzia, możesz zapewnić swojej firmie status autorytetu w branży i zwiększyć sprzedaż - nawet jeśli nie dysponujesz pokaźnym budżetem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Dlaczego tak wielu pracowników z utęsknieniem odlicza czas do piątku i traktuje każdy dzień pracy jako zło konieczne? Dlaczego ludzie nie lubią swojej pracy i nie są w stanie zaangażować się w wykonywane obowiązki? Menedżerowie marzą, by ich podwładni z entuzjazmem oddawali się pracy, jednak większość z nich nie ma pomysłu na kierowanie ludźmi. Współczesne organizacje są zbyt zajęte zarządzaniem zasobami ludzkimi, by dostrzec, że to, czego im potrzeba, to nie sprawny menedżer, ale przywódca z krwi i kości. Ktoś, kto nie tylko rozdzieli obowiązki, ale także pokaże ludziom, że to oni są najcenniejszym kapitałem w firmie. Ludzie, którzy wierzą, że ich praca ma sens, którzy czują się doceniani i wiedzą, że mogą w każdej sytuacji polegać na swoich kolegach i przełożonych, to pracownicy, którzy z własnej inicjatywy zainwestują czas i wysiłek w naukę czy pracę na rzecz swojej firmy. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób. Dobrze - powiesz - ale jak to zrobić? Jak dobrze wykorzystać zaledwie 60 sekund, jakie oferuje TikTok do tego, by nakręcić film promocyjny, który obejrzy 100 tysięcy, milion, a może 2 miliony odbiorców? Oczywiście, należy się streszczać. Skondensować przekaz. Jednak nie byle jak. Filmiki trzeba nagrywać w konkretny, preferowany przez odbiorców tego medium sposób. Dodatkowo musisz się nauczyć umiejętnie pobudzać ich zaangażowanie. Działać tak, by algorytm TikToka stał się Twoim sprzymierzeńcem, nie wrogiem. Jak to wszystko osiągnąć? Szybko, bo konkurencja nie śpi, tylko... kręci! Tego, co i jak robić, by zostać królem TikToka ze wzbudzającymi zazdrość zasięgami, dowiesz się z tej konkretnej, pełnej praktycznych porad książki doświadczonego marketera i tiktokera w jednej osobie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Adobe Analytics, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Trends, Looker Studio.
Witaj w świecie fascynujących danych! Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych. Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej