Public relations w internecie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Autor
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(2150)
Powieść obyczajowa
(2150)
Kobieta
(2109)
Powieść polska
(2022)
Literatura polska
(1403)
Public relations w internecie
(-)
Rodzina
(1221)
Miłość
(1216)
Tajemnica
(1212)
Bajka dla dzieci
(1152)
Przyjaźń
(1136)
Powieść angielska
(1089)
Relacje międzyludzkie
(918)
Literatura amerykańska
(774)
Powieść psychologiczna dla młodzieży
(658)
Powieść historyczna
(632)
Poezja polska
(622)
Śledztwo i dochodzenie
(612)
Zabójstwo
(587)
Powieść obyczajowa dla dzieci
(576)
Uczucia
(564)
Zwierzęta
(532)
Powieść przygodowa dla młodzieży
(524)
Powieść sensacyjna
(491)
Polska
(476)
Rodzeństwo
(472)
Powieść młodzieżowa polska
(470)
Literatura angielska
(467)
Romans
(447)
Powieść kryminalna
(445)
Literatura dziecięca polska
(444)
II wojna światowa (1939-1945)
(440)
Nastolatki
(440)
Relacja romantyczna
(429)
Dziewczęta
(423)
Trudne sytuacje życiowe
(418)
Sekrety rodzinne
(416)
Język polski
(409)
Magia
(402)
Powieść Amerykańska
(391)
Małżeństwo
(388)
Powieść fantastyczna
(375)
Dzieci
(374)
Dziecko
(371)
Życie codzienne
(369)
Wybory życiowe
(359)
Powieść fantastyczno-realistyczna dla dzieci
(342)
Boże Narodzenie
(337)
Historia
(335)
Policjanci
(307)
Powieść francuska
(303)
Przestępczość zorganizowana
(301)
Osoby zaginione
(291)
Pamiętniki polskie
(291)
Bajka polska
(286)
Powieść psychologiczna
(272)
Matki i córki
(263)
Literatura młodzieżowa polska
(257)
Żydzi
(251)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(250)
Romans historyczny
(249)
Uczniowie
(248)
Wojna 1939-1945 r.
(246)
Powieść niemiecka
(243)
Psy
(241)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(238)
Wychowanie w rodzinie
(232)
Zakochanie
(217)
Psychologia
(215)
Powieść przgodowa dla dzieci
(210)
Dziennikarze
(209)
Opowiadanie polskie
(207)
Dokument dźwiękowy
(205)
Podróże
(204)
Arystokracja
(200)
Filozofia
(200)
Uprowadzenie
(196)
Wakacje
(194)
Literatura norweska
(184)
Bajki dla dzieci
(183)
Dziadkowie i wnuki
(182)
Koty
(181)
Zemsta
(180)
Literatura
(176)
Ojcowie i córki
(175)
Kultura
(173)
Powieść fantastyczno-naukowa
(170)
Ludzie bogaci
(168)
Marzenia
(168)
Poszukiwania zaginionych
(168)
Młodzież
(166)
Ludzie a zwierzęta
(163)
Pisarze polscy
(162)
Literatura popularno-naukowa da dzieci i młodzieży
(161)
Samotność
(161)
Geografia
(159)
Baśnie dla dzieci
(158)
Wydawnictwa popularne
(157)
Literatura francuska
(156)
Polityka
(156)
Bajeczka dla dzieci
(151)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The new rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, new releases, and viral marketing to reach buyers directly" 2020.
Książka Nowe zasady marketingu i PR, 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek” , Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly. Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski. Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie. Ponad 400 000 sprzedanych egzemplarzy Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie? Książka "Nowe zasady marketingu i PR" da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami. Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci: wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego, prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców dokładnie wtedy, kiedy są na to gotowi, korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat, tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią klienci, wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR, uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców, sprzedać dowolny produkt, usługę lub pomysł – i to za ułamek kosztów pochłanianych przez tradycyjne działania marketingowe i PR-owe. Internet oferuje olbrzymie możliwości w zakresie bezpośredniego docierania do klienta i jeśli zastosujesz właściwe narzędzia, możesz zapewnić swojej firmie status autorytetu w branży i zwiększyć sprzedaż - nawet jeśli nie dysponujesz pokaźnym budżetem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej