Komunikacja elektroniczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(2)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(1)
Wypożyczalnia Filii Piechcin
(1)
Autor
Grzenia Jan
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Szadkowska-Filipowicz Irmina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(2150)
Powieść obyczajowa
(2149)
Kobieta
(2099)
Powieść polska
(2022)
Literatura polska
(1403)
Komunikacja elektroniczna
(-)
Rodzina
(1220)
Miłość
(1209)
Tajemnica
(1207)
Bajka dla dzieci
(1152)
Przyjaźń
(1128)
Powieść angielska
(1089)
Relacje międzyludzkie
(916)
Literatura amerykańska
(774)
Powieść psychologiczna dla młodzieży
(658)
Powieść historyczna
(632)
Poezja polska
(622)
Śledztwo i dochodzenie
(610)
Zabójstwo
(587)
Powieść obyczajowa dla dzieci
(576)
Uczucia
(560)
Zwierzęta
(527)
Powieść przygodowa dla młodzieży
(524)
Powieść sensacyjna
(491)
Polska
(476)
Rodzeństwo
(471)
Powieść młodzieżowa polska
(470)
Literatura angielska
(467)
Romans
(447)
Powieść kryminalna
(445)
Literatura dziecięca polska
(444)
II wojna światowa (1939-1945)
(438)
Nastolatki
(435)
Relacja romantyczna
(426)
Dziewczęta
(418)
Trudne sytuacje życiowe
(418)
Sekrety rodzinne
(414)
Język polski
(408)
Magia
(398)
Powieść Amerykańska
(391)
Małżeństwo
(387)
Powieść fantastyczna
(375)
Dzieci
(374)
Dziecko
(371)
Życie codzienne
(369)
Wybory życiowe
(353)
Powieść fantastyczno-realistyczna dla dzieci
(342)
Boże Narodzenie
(337)
Historia
(335)
Policjanci
(307)
Powieść francuska
(303)
Przestępczość zorganizowana
(297)
Pamiętniki polskie
(291)
Osoby zaginione
(290)
Bajka polska
(286)
Powieść psychologiczna
(272)
Matki i córki
(260)
Literatura młodzieżowa polska
(257)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(250)
Romans historyczny
(249)
Żydzi
(249)
Uczniowie
(248)
Wojna 1939-1945 r.
(246)
Powieść niemiecka
(243)
Psy
(239)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(238)
Wychowanie w rodzinie
(232)
Zakochanie
(217)
Psychologia
(215)
Powieść przgodowa dla dzieci
(210)
Dziennikarze
(209)
Opowiadanie polskie
(207)
Dokument dźwiękowy
(205)
Podróże
(204)
Arystokracja
(200)
Filozofia
(199)
Uprowadzenie
(194)
Wakacje
(194)
Literatura norweska
(184)
Bajki dla dzieci
(183)
Koty
(180)
Zemsta
(180)
Dziadkowie i wnuki
(179)
Literatura
(176)
Ojcowie i córki
(174)
Kultura
(171)
Powieść fantastyczno-naukowa
(170)
Marzenia
(168)
Ludzie bogaci
(167)
Młodzież
(166)
Poszukiwania zaginionych
(166)
Pisarze polscy
(162)
Literatura popularno-naukowa da dzieci i młodzieży
(161)
Samotność
(160)
Geografia
(159)
Ludzie a zwierzęta
(159)
Baśnie dla dzieci
(158)
Wydawnictwa popularne
(157)
Literatura francuska
(156)
Polityka
(156)
Bajeczka dla dzieci
(151)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Wypożyczalnia Filii Piechcin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The new rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, new releases, and viral marketing to reach buyers directly" 2020.
Książka Nowe zasady marketingu i PR, 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek” , Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly. Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski. Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie. Ponad 400 000 sprzedanych egzemplarzy Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie? Książka "Nowe zasady marketingu i PR" da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami. Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci: wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego, prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców dokładnie wtedy, kiedy są na to gotowi, korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat, tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią klienci, wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR, uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców, sprzedać dowolny produkt, usługę lub pomysł – i to za ułamek kosztów pochłanianych przez tradycyjne działania marketingowe i PR-owe. Internet oferuje olbrzymie możliwości w zakresie bezpośredniego docierania do klienta i jeśli zastosujesz właściwe narzędzia, możesz zapewnić swojej firmie status autorytetu w branży i zwiększyć sprzedaż - nawet jeśli nie dysponujesz pokaźnym budżetem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Broken Wings / Irmina Maria - Warszawa : HarperCollins Polska sp. z.o.o., 2023. - 190, [2] strony, 157, [2] strony ; 22 cm.
Na stronie tytułowej pseudonim autorki, nazwa właściwa w copyright: Irmina Szadkowska-Filipowicz.
Oprawne w kierunku przeciwnym. Powieść dwustronna.
Historia relacji internetowej, która istniała naprawdę… …naprawdę, jeśli mówić o ludziach z krwi i kości. Ale czy faktycznie może istnieć coś, co jest jedynie zbiorem wiadomości z WhatsAppa, kilku spotkań wideo i paru rozmów telefonicznych? Czy jakikolwiek związek dziewczyny i chłopaka, dwóch dziewczyn czy dwóch chłopaków, bez względu na formalny status – przyjacielski bądź romantyczny – może powstać bez dotyku rąk, zapachu włosów i spojrzenia oczu? Oto historia opowiedziana z perspektywy dwojga młodych ludzi – Liwii i Antona, o byciu, odkrywaniu siebie, o marzeniach, przyjaźni, miłości i dramatycznych wyborach u progu życia. Liwia, uczennica ostatniej klasy liceum, zapisuje się na internetowy kurs „wyzwól artystę”. Podczas pierwszych zajęć zwraca na nią uwagę Anton, młody fotograf i model. Wymieniają się numerami telefonu i rozpoczynają pozakursowe rozmowy na WhatsAppie. Liwia jest zaaferowana bezpośredniością chłopaka oraz jego modelową urodą. Wchodzi w tę relację coraz głębiej. Mocniej i szczerzej niż planowała na początku. Anton, aspirujący fotograf i model, uczeń ostatniej klasy liceum, samotnik wygrywa w konkursie fotograficznym miejsce na kursie „wyzwól artystę”. Na pierwszych zajęciach dostrzega Liwię i jej fantastyczne rude loki. Natychmiast rodzi się w jego głowie pomysł zaproszenia jej na sesję zdjęciową, która może stać się przepustką do wielu nagród i utorować mu dalszą drogę w karierze fotograficznej. Od dawna poszukiwał ciekawej twarzy i to za darmo. "Czytelniczko, czytelniku, wspaniale, że jesteś i że czytasz! Jeśli spodobała Ci się historia Liwii i Antona, to mam prośbę: napisz do mnie, podziel się wrażeniami w mediach społecznościowych albo sfotografuj się z okładką, która bardziej z Tobą rezonuje, oznacz moje konto oraz dodaj hasztag #teamliwia #teamanton. Keep in touch!"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. IV/Po (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej