Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(6)
Autor
Modzelewska Weronika
(1)
Pogorzelska Aleksandra (1978- )
(1)
Rawa-Kochanowska Anita
(1)
Roguski Artur
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Sroka Kinga (marketing)
(1)
Wójcik Barbara (psychologia)
(1)
Wójcik Patryk
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Marketing cyfrowy
(3)
Instagram
(2)
Media społecznościowe
(2)
Promocja sprzedaży
(2)
TikTok (aplikacja mobilna)
(2)
Analiza danych
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Big data
(1)
Business Intelligence
(1)
Dojrzałość emocjonalna
(1)
Ekspresja emocji
(1)
Excel
(1)
Facebook
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Fake news
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Google Trends
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Internet
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Lejek sprzedażowy
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Organizacja pracy
(1)
Pinterest
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Praca w domu
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia pracy
(1)
Reklama
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Rynek pracy
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Staż naukowy
(1)
Strony WWW
(1)
Telepraca
(1)
Uczucia
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Opracowanie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Psychologia
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Rozwój osobisty
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu. Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób. Dobrze - powiesz - ale jak to zrobić? Jak dobrze wykorzystać zaledwie 60 sekund, jakie oferuje TikTok do tego, by nakręcić film promocyjny, który obejrzy 100 tysięcy, milion, a może 2 miliony odbiorców? Oczywiście, należy się streszczać. Skondensować przekaz. Jednak nie byle jak. Filmiki trzeba nagrywać w konkretny, preferowany przez odbiorców tego medium sposób. Dodatkowo musisz się nauczyć umiejętnie pobudzać ich zaangażowanie. Działać tak, by algorytm TikToka stał się Twoim sprzymierzeńcem, nie wrogiem. Jak to wszystko osiągnąć? Szybko, bo konkurencja nie śpi, tylko... kręci! Tego, co i jak robić, by zostać królem TikToka ze wzbudzającymi zazdrość zasięgami, dowiesz się z tej konkretnej, pełnej praktycznych porad książki doświadczonego marketera i tiktokera w jednej osobie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Adobe Analytics, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Trends, Looker Studio.
Witaj w świecie fascynujących danych! Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych. Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej