Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(2)
Autor
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing)
(1)
Sroka Kinga (marketing)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(4360)
6-8 lat
(2710)
0-5 lat
(2256)
9-13 lat
(1674)
Młodzież
(1121)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
14-17 lat
(722)
Dorośli
(704)
18+
(133)
Rodzice
(125)
Szkoły podstawowe
(42)
Nauczyciele
(29)
Logopedzi
(13)
Szkoły ponadgimnazjalne
(11)
Szkoły średnie
(11)
Szkoły wyższe
(10)
Kobieta
(9)
Klasa 1.
(8)
Terapeuci
(8)
Osoby w wieku starszym
(6)
Pedagodzy
(6)
Grupa wiekowa
(5)
Klasa 2.
(5)
Literatura polska
(5)
Menedżerowie
(5)
Nauczanie początkowe
(5)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(5)
Poziom podstawowy
(5)
Psycholodzy
(5)
Terapeuci zajęciowi
(5)
Chorzy
(4)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(4)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(4)
Grupa wiekowa Dzieci
(4)
Klasa 3.
(4)
Klasa 4
(4)
Klasa 4.
(4)
Klasa 5.
(4)
Klasa 6.
(4)
Proza
(4)
Przedszkola
(4)
Psychoterapeuci
(4)
Bibliotekarze
(3)
Chłopcy
(3)
Klasa 7.
(3)
Klasa 8.
(3)
Poziom średniozaawansowany
(3)
Szkoły zawodowe
(3)
dzieci
(3)
3-5 lat
(2)
5-8 lat
(2)
6-9 lat
(2)
9-10 lat
(2)
Cudzoziemcy
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Dziewczęta
(2)
Grupa wiekowa 14-17 lat
(2)
Grupa wiekowa Młodzież
(2)
Klasa 3
(2)
Klasa 5
(2)
Klasa 6
(2)
Lekarze
(2)
Literatura dziecięca
(2)
Nastolatki
(2)
Nauczyciele historii
(2)
Politycy
(2)
Pracodawcy
(2)
Prawnicy
(2)
Przynależność kulturowa
(2)
Przynależność kulturowa Literatura norweska
(2)
0-2 lat
(1)
0-5
(1)
16+ lat
(1)
3-10 lat
(1)
4-6 lat
(1)
5 lat
(1)
5+
(1)
7-12 lat
(1)
8-13 lat
(1)
9-12lat
(1)
9-14 lat
(1)
Alergolodzy
(1)
Animatorzy czasu wolnego
(1)
Architekci wnętrz
(1)
Arteterapeuci
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Biblioteka Polityki
(1)
Biegli rewidenci
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
C2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Chemicy
(1)
Chorzy na nowotwory
(1)
Chorzy z zespołem Aspergera
(1)
Cukrzycy
(1)
Dietetycy i żywieniowcy
(1)
Doradcy podatkowi
(1)
Dzieci i młodzież 6-15 lat
(1)
DzieciGrupa wiekowa 0-5 lat
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Temat
Marketing cyfrowy
(2)
Analiza danych
(1)
Badania marketingowe
(1)
Big data
(1)
Business Intelligence
(1)
E-konsumenci
(1)
Excel
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Google Trends
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Marka osobista
(1)
Media społecznościowe
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek pracy
(1)
Staż naukowy
(1)
Strony WWW
(1)
Technologie mobilne
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2022. - 482, [6] stron : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Wydanie w nowej szacie graficznej.
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR. W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.  Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki. Książka składa się z trzech bloków tematycznych: strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online, pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online, narzędzi i technik komunikacji marketingowej online. Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku. Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Adobe Analytics, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Trends, Looker Studio.
Witaj w świecie fascynujących danych! Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych. Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej