Reklama internetowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Wypożyczalnia Filii Nr 1
(1)
Autor
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing)
(1)
Sadun Erica
(1)
Sande Steve
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(2150)
Powieść obyczajowa
(2150)
Kobieta
(2100)
Powieść polska
(2022)
Literatura polska
(1403)
Reklama internetowa
(-)
Rodzina
(1221)
Miłość
(1212)
Tajemnica
(1207)
Bajka dla dzieci
(1152)
Przyjaźń
(1131)
Powieść angielska
(1089)
Relacje międzyludzkie
(916)
Literatura amerykańska
(774)
Powieść psychologiczna dla młodzieży
(658)
Powieść historyczna
(632)
Poezja polska
(622)
Śledztwo i dochodzenie
(610)
Zabójstwo
(587)
Powieść obyczajowa dla dzieci
(576)
Uczucia
(561)
Zwierzęta
(529)
Powieść przygodowa dla młodzieży
(524)
Powieść sensacyjna
(491)
Polska
(476)
Rodzeństwo
(472)
Powieść młodzieżowa polska
(470)
Literatura angielska
(467)
Romans
(447)
Powieść kryminalna
(445)
Literatura dziecięca polska
(444)
II wojna światowa (1939-1945)
(440)
Nastolatki
(435)
Relacja romantyczna
(426)
Dziewczęta
(419)
Trudne sytuacje życiowe
(418)
Sekrety rodzinne
(414)
Język polski
(408)
Magia
(399)
Powieść Amerykańska
(391)
Małżeństwo
(388)
Powieść fantastyczna
(375)
Dzieci
(374)
Dziecko
(371)
Życie codzienne
(369)
Wybory życiowe
(354)
Powieść fantastyczno-realistyczna dla dzieci
(342)
Boże Narodzenie
(337)
Historia
(335)
Policjanci
(307)
Powieść francuska
(303)
Przestępczość zorganizowana
(298)
Pamiętniki polskie
(291)
Osoby zaginione
(290)
Bajka polska
(286)
Powieść psychologiczna
(272)
Matki i córki
(260)
Literatura młodzieżowa polska
(257)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(250)
Żydzi
(250)
Romans historyczny
(249)
Uczniowie
(248)
Wojna 1939-1945 r.
(246)
Powieść niemiecka
(243)
Psy
(240)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(238)
Wychowanie w rodzinie
(232)
Zakochanie
(217)
Psychologia
(215)
Powieść przgodowa dla dzieci
(210)
Dziennikarze
(209)
Opowiadanie polskie
(207)
Dokument dźwiękowy
(205)
Podróże
(204)
Arystokracja
(200)
Filozofia
(199)
Uprowadzenie
(194)
Wakacje
(194)
Literatura norweska
(184)
Bajki dla dzieci
(183)
Dziadkowie i wnuki
(180)
Koty
(180)
Zemsta
(180)
Literatura
(176)
Ojcowie i córki
(174)
Kultura
(172)
Powieść fantastyczno-naukowa
(170)
Marzenia
(168)
Ludzie bogaci
(167)
Młodzież
(166)
Poszukiwania zaginionych
(166)
Pisarze polscy
(162)
Literatura popularno-naukowa da dzieci i młodzieży
(161)
Ludzie a zwierzęta
(161)
Samotność
(160)
Geografia
(159)
Baśnie dla dzieci
(158)
Wydawnictwa popularne
(157)
Literatura francuska
(156)
Polityka
(156)
Bajeczka dla dzieci
(151)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2022. - 482, [6] stron : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Wydanie w nowej szacie graficznej.
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR. W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.  Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki. Książka składa się z trzech bloków tematycznych: strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online, pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online, narzędzi i technik komunikacji marketingowej online. Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku. Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Reklama dźwignią sukcesu! Rozwiązywanie problemów, testowanie, dopieszczanie aplikacji - to jest to, co lubi każdy deweloper! Po zakończeniu prac przychodzi moment zaprezentowania produktu szerszemu gronu i oczekiwanie na pierwsze recenzje. Niestety, bez podjęcia odpowiednich działań promocyjnych można się ich nie doczekać. Przytłaczająca liczba powstających aplikacji wymaga ukierunkowanych i dobrze przygotowanych akcji promocyjnych w celu dotarcia do świata mediów. Ta książka to zbiór porad i instrukcji, które każdemu deweloperowi pomogą odnieść sukces na rynku. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób zdobyć recenzje Twojej aplikacji i jak dotrzeć do potencjalnych klientów. Książka oparta jest na cennych przykładach, zebranych przez autorów w toku ich własnej praktyki. Pozwolą Ci one zorientować się, jakie błędy najczęściej popełnia się w tej branży oraz jak ich uniknąć. Niniejsza publikacja jest doskonałą inwestycją - pokaże Ci, jak tanio i skutecznie zareklamować Twój nowy produkt. Nie możesz zmarnować takiej okazji!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Filii Nr 1
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej