Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(5)
Autor
Dittmann Paweł (1950- )
(1)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(1)
Machnik Marcin
(1)
Mastrogiacomo Stefano
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing)
(1)
Osterwalder Alexander
(1)
Papadakos Trish
(1)
Ronka-Chmielowiec Wanda (1948- )
(1)
Sinek Simon
(1)
Smith Alan (1982- )
(1)
Stopczyński Andrzej
(1)
Wojtasiak-Terech Agnieszka
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Dzieci
(4364)
6-8 lat
(2713)
0-5 lat
(2259)
9-13 lat
(1675)
Młodzież
(1122)
Menedżerowie
(5)
14-17 lat
(723)
Dorośli
(705)
18+
(134)
Rodzice
(125)
Szkoły podstawowe
(42)
Nauczyciele
(29)
Logopedzi
(13)
Szkoły ponadgimnazjalne
(11)
Szkoły średnie
(11)
Szkoły wyższe
(10)
Kobieta
(9)
Klasa 1.
(8)
Terapeuci
(8)
Osoby w wieku starszym
(6)
Pedagodzy
(6)
Grupa wiekowa
(5)
Klasa 2.
(5)
Literatura polska
(5)
Nauczanie początkowe
(5)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(5)
Poziom podstawowy
(5)
Psycholodzy
(5)
Terapeuci zajęciowi
(5)
Chorzy
(4)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(4)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(4)
Grupa wiekowa Dzieci
(4)
Klasa 3.
(4)
Klasa 4
(4)
Klasa 4.
(4)
Klasa 5.
(4)
Klasa 6.
(4)
Proza
(4)
Przedszkola
(4)
Psychoterapeuci
(4)
Bibliotekarze
(3)
Chłopcy
(3)
Klasa 7.
(3)
Klasa 8.
(3)
Poziom średniozaawansowany
(3)
Szkoły zawodowe
(3)
dzieci
(3)
3-5 lat
(2)
5-8 lat
(2)
6-9 lat
(2)
9-10 lat
(2)
Cudzoziemcy
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Dziewczęta
(2)
Grupa wiekowa 14-17 lat
(2)
Grupa wiekowa Młodzież
(2)
Klasa 3
(2)
Klasa 5
(2)
Klasa 6
(2)
Lekarze
(2)
Literatura dziecięca
(2)
Nastolatki
(2)
Nauczyciele historii
(2)
Politycy
(2)
Pracodawcy
(2)
Prawnicy
(2)
Przynależność kulturowa
(2)
Przynależność kulturowa Literatura norweska
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
0-2 lat
(1)
0-5
(1)
16+ lat
(1)
3-10 lat
(1)
4-6 lat
(1)
5 lat
(1)
5+
(1)
7-12 lat
(1)
8-13 lat
(1)
9-12lat
(1)
9-14 lat
(1)
Alergolodzy
(1)
Animatorzy czasu wolnego
(1)
Architekci wnętrz
(1)
Arteterapeuci
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Biblioteka Polityki
(1)
Biegli rewidenci
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
C2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Chemicy
(1)
Chorzy na nowotwory
(1)
Chorzy z zespołem Aspergera
(1)
Cukrzycy
(1)
Dietetycy i żywieniowcy
(1)
Doradcy podatkowi
(1)
Dzieci i młodzież 6-15 lat
(1)
DzieciGrupa wiekowa 0-5 lat
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Temat
Zarządzanie
(3)
Badania marketingowe
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przywództwo
(2)
Analiza danych
(1)
Budżetowanie
(1)
E-konsumenci
(1)
Finanse
(1)
Futurologia
(1)
Heurystyka (informatyka)
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Organizacja pracy
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prognozowanie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Reklama internetowa
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozmowa
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Sprzedaż
(1)
Strony WWW
(1)
Sukces
(1)
Technologie mobilne
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zaufanie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Edukacja i pedagogika
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Prognozowania w przedsiębiorstwie : Metody i ich zastosowanie / Paweł Dittmann. - Wydanie VI. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste, 2022. - 319 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Prognozowanie to przewidywanie przyszłych zdarzeń, którego celem jest zmniejszenie ryzyka w procesie podejmowania decyzji. W książce przedstawiono obecny stan wiedzy na temat konstruowania prognoz. Omówiono ich znaczenie dla zarządzania oraz sam przebieg procesu prognozowania, skupiając się na takich zagadnieniach, jak: - klasyfikacja metod prognozowania, - dane prognostyczne i ich analiza, - metody prognozowania oparte na modelu szeregu czasowego, - metody prognozowania oparte na modelu ekonometrycznym, - prognozowanie na podstawie metod jakościowych, - integrowanie metod ilościowych z ocenami ekspertów, - metody statystyczne, - obróbki danych prognostycznych, - prognozowanie czynników otoczenia, - prognozowanie wielkości sprzedaży i prognozowanie finansowe. Książka może być wykorzystywana zarówno jako podręcznik akademicki, jak i przewodnik dla menedżerów tworzących prognozy i posługujących się nimi w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse)
Na stronie redakcyjnej błędna nazwa autora, prawidłowa: Agnieszka Wojtasiak-Terech.
Nowe wydanie podręcznika, w którym w sposób kompleksowy są przedstawione główne zagadnienia teoretyczne i praktyczne w zakresie analizy i zarządzania ryzykiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Nazwa drugiego autora wyróżniona typograficznie.
Na okładce i grzbiecie nazwa wydawcy oryginału: Wiley.
Samo skompletowanie zespołu nie gwarantuje sukcesów, nawet jeśli w jego członkach drzemie potężny potencjał. Często się zdarza, że mimo zapewnienia wszystkich potrzebnych zasobów nie osiągają oni zadowalających efektów. Brakuje odpowiedniej koordynacji, a nieefektywne spotkania, bezproduktywne konflikty i dysfunkcyjna dynamika grupy prowadzą do frustracji, opóźnień i błędnych decyzji. Nawet jeśli zespół uzyska zamierzony cel, jest on okupiony przepracowaniem, stresem i utratą zaangażowania. Czy można uniknąć tego ponurego scenariusza? Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2022. - 482, [6] stron : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Wydanie w nowej szacie graficznej.
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR. W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.  Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki. Książka składa się z trzech bloków tematycznych: strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online, pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online, narzędzi i technik komunikacji marketingowej online. Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku. Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Dlaczego tak wielu pracowników z utęsknieniem odlicza czas do piątku i traktuje każdy dzień pracy jako zło konieczne? Dlaczego ludzie nie lubią swojej pracy i nie są w stanie zaangażować się w wykonywane obowiązki? Menedżerowie marzą, by ich podwładni z entuzjazmem oddawali się pracy, jednak większość z nich nie ma pomysłu na kierowanie ludźmi. Współczesne organizacje są zbyt zajęte zarządzaniem zasobami ludzkimi, by dostrzec, że to, czego im potrzeba, to nie sprawny menedżer, ale przywódca z krwi i kości. Ktoś, kto nie tylko rozdzieli obowiązki, ale także pokaże ludziom, że to oni są najcenniejszym kapitałem w firmie. Ludzie, którzy wierzą, że ich praca ma sens, którzy czują się doceniani i wiedzą, że mogą w każdej sytuacji polegać na swoich kolegach i przełożonych, to pracownicy, którzy z własnej inicjatywy zainwestują czas i wysiłek w naukę czy pracę na rzecz swojej firmy. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej