Programowanie (informat.)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(10)
Forma i typ
Książki
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(9)
Wypożyczalnia Filii Mamlicz
(1)
Wypożyczalnia Filii Nr 1
(6)
Autor
Garliński Wiktor
(5)
Wainewright Max
(5)
Henson Mike
(4)
Najman Marta
(2)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Paweł
(1)
Miller Dean
(1)
Perry Greg M
(1)
Porzycki Jakub
(1)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(1)
Świć Anna. Autor
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Powieść amerykańska
(2150)
Powieść obyczajowa
(2150)
Kobieta
(2110)
Powieść polska
(2022)
Literatura polska
(1403)
Programowanie (informat.)
(-)
Rodzina
(1222)
Miłość
(1216)
Tajemnica
(1214)
Bajka dla dzieci
(1152)
Przyjaźń
(1137)
Powieść angielska
(1089)
Relacje międzyludzkie
(918)
Literatura amerykańska
(774)
Powieść psychologiczna dla młodzieży
(658)
Powieść historyczna
(632)
Poezja polska
(622)
Śledztwo i dochodzenie
(612)
Zabójstwo
(587)
Powieść obyczajowa dla dzieci
(576)
Uczucia
(564)
Zwierzęta
(533)
Powieść przygodowa dla młodzieży
(524)
Powieść sensacyjna
(491)
Polska
(476)
Rodzeństwo
(472)
Powieść młodzieżowa polska
(470)
Literatura angielska
(467)
Romans
(447)
Powieść kryminalna
(445)
Literatura dziecięca polska
(444)
Nastolatki
(441)
II wojna światowa (1939-1945)
(440)
Relacja romantyczna
(429)
Dziewczęta
(423)
Trudne sytuacje życiowe
(418)
Sekrety rodzinne
(416)
Język polski
(409)
Magia
(402)
Powieść Amerykańska
(391)
Małżeństwo
(388)
Powieść fantastyczna
(375)
Dzieci
(374)
Dziecko
(371)
Życie codzienne
(370)
Wybory życiowe
(360)
Powieść fantastyczno-realistyczna dla dzieci
(342)
Boże Narodzenie
(337)
Historia
(335)
Policjanci
(307)
Powieść francuska
(303)
Przestępczość zorganizowana
(301)
Osoby zaginione
(291)
Pamiętniki polskie
(291)
Bajka polska
(286)
Powieść psychologiczna
(272)
Matki i córki
(263)
Literatura młodzieżowa polska
(257)
Żydzi
(251)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(250)
Romans historyczny
(249)
Uczniowie
(249)
Wojna 1939-1945 r.
(246)
Powieść niemiecka
(243)
Psy
(241)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(238)
Wychowanie w rodzinie
(232)
Zakochanie
(217)
Psychologia
(215)
Powieść przgodowa dla dzieci
(210)
Dziennikarze
(209)
Opowiadanie polskie
(207)
Dokument dźwiękowy
(205)
Podróże
(205)
Arystokracja
(200)
Filozofia
(200)
Uprowadzenie
(196)
Wakacje
(196)
Literatura norweska
(184)
Bajki dla dzieci
(183)
Dziadkowie i wnuki
(182)
Koty
(181)
Zemsta
(180)
Literatura
(176)
Ojcowie i córki
(175)
Kultura
(173)
Powieść fantastyczno-naukowa
(170)
Marzenia
(169)
Ludzie bogaci
(168)
Poszukiwania zaginionych
(168)
Młodzież
(166)
Ludzie a zwierzęta
(163)
Samotność
(163)
Pisarze polscy
(162)
Literatura popularno-naukowa da dzieci i młodzieży
(161)
Geografia
(160)
Baśnie dla dzieci
(158)
Wydawnictwa popularne
(157)
Literatura francuska
(156)
Polityka
(156)
Bajeczka dla dzieci
(151)
Gatunek
Wydawnictwa dla dzieci
(4)
E-booki
(1)
Komiksy
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół podstawowych
(1)
Podręczniki
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Czarowanie na ekranie! krainie Baltiego, czyli poznaj świat czarodzieja Na Skreczowisku, czyli zaprogramuj sobie grę Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry! Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania — wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu — a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach! Na pomoc czarodziejowi Korespondencja To, czego nigdy nie było Drugi stopień wtajemniczenia Porwanie Karciane pola Księga Czarów Hokus, fokus, pokus Pierwsze spotkanie z kotem Budujemy grę Najtrudniejsze zagadnienia Łagodnie wprowadź dziecko w świat programowania!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Wypożyczalnia Filii Mamlicz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Wypożyczalnia Filii Nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Sams teach yourself Beginning Programming in 24 hours, 2014.
Samouczek pozwala przyswoić sobie podstawy programowania w ciągu 24 godzinnych lekcji, umożliwia solidne opanowanie podstaw i uczy poprawnego projektowania programów. Nie pominięto tu szczególnie ważnego przygotowania się do programowania ani zasad tworzenia oprogramowania w korporacjach, a równocześnie pokazano sposoby korzystania z najważniejszych technik programistycznych oraz kluczowe cechy najczęściej wykorzystywanych języków programowania. W książce omówiono: sprzęt i narzędzia, w tym środowiska programistyczne; zarys historii i języki programowania programowanie aplikacji internetowych; programowanie w korporacji i obowiązki programisty; dobre praktyki projektowe; perspektywy programowania. (Z noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: wszystko, co musisz wiedzieć o językach: Scratch, Logo, Python, HTML i JavaScript.
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Podręcznik pomocniczy dla rodziców i nauczycieli. Przewodnik dla dorosłych. Ostatnia część serii prezentuje i wyjaśnia wszystkie aspekty programowania, omówione w częściach 1-4. Dzięki dodatkowym informacjom i szczegółowo wyjaśnionym pojęciom można pomóc dziecku w nauce. Przewodnik strona po stronie przedstawia wszystkie kluczowe zagadnienia, a dodatkowe zadania pozwalają dzieciom pogłębić wiedzę. Książka zawiera porady techniczne na temat każdego języka omawianego w serii: Logo, Scratcha, Pythona, HTML-a i JavaScriptu, oraz wskazówki, jak radzić sobie z problemami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Wypożyczalnia Filii Nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod 1)
Na okł.: zawiera: podstawy programowania w Logo i Scratchu, rozwiązywanie problemów, zapisywanie poleceń w postaci kodu.
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Pierwsza książka z serii wprowadza czytelnika krok po kroku w podstawowe pojęcia związane z programowaniem. Naucz się pisać polecenia w kodzie, debugować kod, rozwiązywać najczęstsze problemy i używać algorytmów. Część 1 jest przeznaczona dla początkujących, dzieci w wieku powyżej 5 lat mogą z niej korzystać z pomocą rodziców lub nauczycieli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Wypożyczalnia Filii Nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod 3)
Indeks.
Na okł.: Zawiera: wybór w kodowaniu, liczby losowe, projekty w Scratchu, programowanie w Pythonie
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. W trzeciej części serii pokazano krok po kroku, jak korzystać z wyboru za pomocą wyrażeń „jeżeli” oraz jak zacząć pracę w bardziej zaawansowanym języku programowania, jakim jest Python.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Wypożyczalnia Filii Nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod ; 4)
Indeks.
Na okł.: Zawiera: rozwijanie technik programowania, tworzenie kodu na strony www, podstawy języków HTML i JavaScript.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Wypożyczalnia Filii Nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod ; cz. 2)
Na okł.: Zawiera: petle i powtórzenia, wyjaśnienie zmiennych, tworzenie gier i programów w Logo i Scratchu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Wypożyczalnia Filii Nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej