Blanchard Ken
Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(21)
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Audiobooki
(11)
E-booki
(11)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1652)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(783)
Blanchard Ken
(-)
Kowalska Dorota
(671)
Doyle Arthur Conan
(648)
Konopnicka Maria
(622)
Wallace Edgar
(584)
Kochanowski Jan
(505)
Cartland Barbara
(491)
Shakespeare William
(475)
Dickens Charles
(449)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Sienkiewicz Henryk
(415)
Verne Jules
(400)
Twain Mark
(362)
Poe Edgar Allan
(358)
Kraszewski Józef Ignacy
(355)
Mickiewicz Adam
(352)
Słowacki Juliusz
(348)
May Karl
(345)
Montgomery Lucy Maud
(326)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Prus Bolesław
(305)
London Jack
(298)
Leśmian Bolesław
(288)
Andersen Hans Christian
(286)
Dönges Günter
(286)
Boy-Żeleński Tadeusz
(285)
Mahr Kurt
(284)
Darlton Clark
(280)
Ewers H.G
(278)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Fabianowska Małgorzata
(271)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Francis H.G
(240)
Conrad Joseph
(239)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Balzac Honoré de
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kipling Rudyard
(214)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Goethe Johann Wolfgang von
(210)
Żeromski Stefan
(210)
King Stephen
(205)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Howard Robert E
(200)
Baczyński Krzysztof Kamil
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Mark William
(195)
Czechowicz Józef
(189)
Courths-Mahler Hedwig
(187)
Hoffmann Horst
(186)
Alcott Louisa May
(185)
Kneifel Hans
(183)
Brand Max
(178)
Wilde Oscar
(178)
Калинина Дарья
(175)
Verne Juliusz
(171)
Булычев Кир
(169)
Zarawska Patrycja
(168)
Baudelaire Charles
(167)
Kayser-Darius Nina
(164)
Woolf Virginia
(164)
Jachowicz Stanisław
(163)
McMason Fred
(162)
Haensel Hubert
(159)
Praca zbiorowa
(158)
Rawinis Marian Piotr
(158)
Колычев Владимир
(158)
Popławska Anna
(156)
Collins Wilkie
(153)
Головачёв Василий
(153)
Александрова Наталья
(149)
Scott Walter
(148)
Leblanc Maurice
(145)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(142)
Cooper James Fenimore
(141)
Fischer Marie Louise
(141)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(20)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Temat
Dokument dźwiękowy
(1)
Dokument elektroniczny
(1)
Motywacja
(1)
Osobowość
(1)
Samorealizacja
(1)
22 wyniki Filtruj
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
Autobus energii uczyni cię silniejszym człowiekiem. Naładuje cię pozytywną energią, która uniesie cię w górę i wygra z trudnościami, bo kiedy płoniesz entuzjazmem, wszystko idzie łatwiej i lepiej. Ta magiczna książka zmieni fundamenty twojego myślenia. Jeśli wcześniej czułeś się ofiarą, to po tej lekturze poczujesz się zwycięzcą. A jeśli przedtem czułeś, że nie jesteś panem swojego życia, znajdziesz w sobie moc, by samemu kształtować świat, w jakim chcesz żyć i pracować. Poczujesz, że jeśli czegoś chcesz, to masz też moc potrzebną, aby to urzeczywistnić. Wsiądź do Autobusu energii i zapnij pasy. Przeżyjesz coś, czego nie spodziewasz się po małej książce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9/W-CD (1 egz.)
E-book
W koszyku
Czy twoi podwładni w pełni wykorzystują swój potencjał? Czy twój zespół – być może jest to grupa pracowników, być może grupa studentów, a być może twoja rodzina – wspina się na wyżyny swoich możliwości?Don Shula, legenda NFL, i Ken Blanchard, konsultant cieszący się ogromnym uznaniem połączyli siły, by w książce Coaching przedstawić swoje sekrety dotyczące inspirowania innych do osiągania wielkich rzeczy. Filozofię przedstawioną w książce można sprowadzić do prostego skrótu, odwołującego się do najważniejszych zasad skutecznego przywództwa:C – conviction-driven, czyli wierność przekonaniom Nigdy nie rezygnuj ze swoich przekonań! O – overlearning, czyli nieustanne uczenie się Ćwicz aż do osiągnięcia doskonałości! A – audible-ready, czyli reagowanie na zmiany sytuacji Zmieniaj plan, jeśli sytuacja tego wymaga! C – consistency, czyli konsekwencja w działaniu Reaguj w sposób przewidywalny! H – honesty-based, czyli uczciwość Zamieniaj słowa w czyny!Shula i Blanchard, naprawdę zgrany duet, razem wyjaśniają istotę założeń składających się na powyższy skrót. Najpierw Shula wyjaśnia, jak zasady te przekładają się na pracę na boisku, a później Blanchard tłumaczy, jak może je wykorzystać lider. Na końcu książki zamieszczony został test umożliwiający dokonanie oceny poziomu własnych kompetencji coachingowych. Coaching to książka, która pomoże ci odkryć w sobie pierwiastek doskonałości.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Nigdy dotychczas koncepcja pracy zespołowej nie miała tak istotnego znaczenia dla funkcjonowania i sukcesu organizacji. Ken Blanchard, współautor bestsellerów Raving Fans, Jednominutowy Menedżer oraz Gung Ho!, wraz z Donaldem Carewem i Eunice Parisi-Carew opisuje cztery etapy rozwoju, jakie przechodzą wszystkie zespoły w drodze do osiągnięcia wysokiej wydajności – rozpoznanie, niezadowolenie, integrację i produkcję. Autorzy wyjaśniają, w jaki sposób powinien działać menedżer, by każda grupa stała się w pełni efektywna szybko i praktycznie bezstresowo. Ten cenny dodatek do biblioteki Jednominutowego Menedżera® jest lekturą obowiązkową dla każdego, kto pracuje z grupami i chce zbudować wysokowydajny zespół. Każdy nowy zespół na drodze do skuteczności pokonuje cztery fazy rozwoju: fazę orientacji fazę niezadowolenia fazę integracji fazę rezultatów Ty jako dobry menedżer zespołu musisz wiedzieć, na czym polega każda z faz. Musisz rozumieć dynamikę grupy i prowadzić swoich ludzi, nie działając wbrew ich naturalnym ludzkim tendencjom. Dobrze prowadzony zespół rozwiązuje trudniejsze problemy, podejmuje lepsze decyzje i, co najważniejsze, wykazuje większe zaangażowanie przekładające się na wyniki pracy. Zatem do dzieła! *** Dr Ken Blanchard - współautor Jednominutowego Menedżera® oraz czterdziestu innych książek, .. Gung Ho! Oraz Raving Fans, bestsellerów dziennika „New York Times” w dziedzinie biznesu. Jego książki sprzedały się w łącznej liczbie ponad 18 mln egzemplarzy, przetłumaczono je na ponad 25 języków. Dr Blanchard jest przywódcą duchowym The Ken Blanchard Companies, międzynarodowej firmy oferującej usługi w zakresie szkoleń menedżerskich i rozwoju organizacji, założonej wraz z żoną, dr Marjorie Blanchard, w 1979 roku. Donald Carew oraz Eunice Parisi-Carew - autorytety w dziedzinie budowania zespołów oraz dynamiki grup. Oboje są współzałożycielami The Ken Blanchard Companies. *** Niezbędny podręcznik dla każdego i dla wszystkich, którzy są liderami lub członkami grupy. Pełen bezcennych rad.- Harvey Mackey, autor Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć oraz Dig Your Well Before You're Thirsty Odkryłem, że te koncepcje pozwoliły moim przełożonym osiągnąć postęp, którego nie zapewniało podejście tradycyjne. Doskonałe narzędzie dla każdego, kto jest zainteresowany szkoleniem menedżerskim lub budowaniem zespołów.- Michael Stacey, menedżer Działu Zasobów Ludzkich, Simplex Time Recorder Corporation Ta książka sprawia, że koncepcje rozwoju grup i przywództwa stają się żywe. Lektura obowiązkowa dla każdego, kto interesuje się budowaniem zespołów.- dr Diane Flaherty, kierownik Działu Szkolenia i Rozwoju Kadr, Uniwersytet Massachusetts, Amherst
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Nigdy dotychczas koncepcja pracy zespołowej nie miała tak istotnego znaczenia dla funkcjonowania i sukcesu organizacji. Ken Blanchard, współautor bestsellerów Raving Fans, Jednominutowy Menedżer oraz Gung Ho!, wraz z Donaldem Carewem i Eunice Parisi-Carew opisuje cztery etapy rozwoju, jakie przechodzą wszystkie zespoły w drodze do osiągnięcia wysokiej wydajności – rozpoznanie, niezadowolenie, integrację i produkcję. Autorzy wyjaśniają, w jaki sposób powinien działać menedżer, by każda grupa stała się w pełni efektywna szybko i praktycznie bezstresowo. Ten cenny dodatek do biblioteki Jednominutowego Menedżera® jest lekturą obowiązkową dla każdego, kto pracuje z grupami i chce zbudować wysokowydajny zespół. Każdy nowy zespół na drodze do skuteczności pokonuje cztery fazy rozwoju: fazę orientacji fazę niezadowolenia fazę integracji fazę rezultatów Ty jako dobry menedżer zespołu musisz wiedzieć, na czym polega każda z faz. Musisz rozumieć dynamikę grupy i prowadzić swoich ludzi, nie działając wbrew ich naturalnym ludzkim tendencjom. Dobrze prowadzony zespół rozwiązuje trudniejsze problemy, podejmuje lepsze decyzje i, co najważniejsze, wykazuje większe zaangażowanie przekładające się na wyniki pracy. Zatem do dzieła! *** Dr Ken Blanchard - współautor Jednominutowego Menedżera® oraz czterdziestu innych książek, .. Gung Ho! Oraz Raving Fans, bestsellerów dziennika „New York Times” w dziedzinie biznesu. Jego książki sprzedały się w łącznej liczbie ponad 18 mln egzemplarzy, przetłumaczono je na ponad 25 języków. Dr Blanchard jest przywódcą duchowym The Ken Blanchard Companies, międzynarodowej firmy oferującej usługi w zakresie szkoleń menedżerskich i rozwoju organizacji, założonej wraz z żoną, dr Marjorie Blanchard, w 1979 roku. Donald Carew oraz Eunice Parisi-Carew - autorytety w dziedzinie budowania zespołów oraz dynamiki grup. Oboje są współzałożycielami The Ken Blanchard Companies. *** Niezbędny podręcznik dla każdego i dla wszystkich, którzy są liderami lub członkami grupy. Pełen bezcennych rad.- Harvey Mackey, autor Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć oraz Dig Your Well Before You're Thirsty Odkryłem, że te koncepcje pozwoliły moim przełożonym osiągnąć postęp, którego nie zapewniało podejście tradycyjne. Doskonałe narzędzie dla każdego, kto jest zainteresowany szkoleniem menedżerskim lub budowaniem zespołów.- Michael Stacey, menedżer Działu Zasobów Ludzkich, Simplex Time Recorder Corporation Ta książka sprawia, że koncepcje rozwoju grup i przywództwa stają się żywe. Lektura obowiązkowa dla każdego, kto interesuje się budowaniem zespołów.- dr Diane Flaherty, kierownik Działu Szkolenia i Rozwoju Kadr, Uniwersytet Massachusetts, Amherst
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Jednominutowy Menedżer i przywództwo w jasny i prosty sposób uczy menedżerów sztuki Przywództwa Sytuacyjnego® – prostego systemu, w którym nie uznaje się tradycyjnej postawy, polegającej na traktowaniu wszystkich podwładnych w ten sam sposób. Dowiesz się z niej, dlaczego indywidualne dostosowywanie stylów kierowania do poszczególnych pracowników jest tak ważne, dlaczego warto wiedzieć, kiedy należy udzielać wskazówek, wspierać, a kiedy krytykować, oraz jak wybrać styl przywództwa najlepszy dla danej osoby. Dowiesz się także, jak konsekwentne stosowanie jednominutowych technik poprawi jakość zarządzania i przyczyni się do wzrostu motywacji wśród pracowników twojej firmy. Ta godna uwagi, a zarazem łatwa w odbiorze książka zawiera podstawowe wiadomości i wskazówki na temat kreatywnego, spersonalizowanego przywództwa, dzięki którym twoi ludzie zaczną uzyskiwać najlepsze wyniki, a firma osiągnie najwyższe jak dotąd obroty finansowe. Książka ta stanie się dla ciebie przewodnikiem, do którego będziesz wielokrotnie powracał, dopóki posługiwanie się zróżnicowanymi stylami przywództwa w kierowaniu pracą innych i wspieraniu jej nie stanie się twoją drugą naturą, zarówno w roli menedżera, jak i rodzica. Kiedy najlepszy przywódca kończy pracę, ludzie mówią: „Zrobiliśmy to sami!”. Książka Jednominutowy Menedżer i przywództwo jest poświęcona przemyśleniom na temat przywództwa sytuacyjnego, a jej współautorami są Pat i Drea Zigarmi. Państwo Zigarmi od ponad dwudziestu lat uczą koncepcji przywództwa sytuacyjnego, opracowują ją i wdrażają. Ci z was, którzy znają już przywództwo sytuacyjne, przekonają się, że w modelu wprowadzono kilka zmian – zmian, które odzwierciedlają rozmowy ze współpracownikami z Blanchard Training and Development Inc., a także stanowią odbicie doświadczeń autorów i pomysłów, którymi dzielili się z nimi menedżerowie. Ta książka zapoczątkowuje nowe myślenie o przywództwie sytuacyjnym – dlatego przemianowano je na Przywództwo Sytuacyjne II. Po raz pierwszy autorzy, wraz z Paulem Herseyem, przedstawili przywództwo sytuacyjne jako teorię cyklu życia przywództwa, później obszernie opisali je w podręczniku Management of Organizational Behavior: Utilizing Human Resources, wydanym przez wydawnictwo Prentice Hall (obecnie dostępne jest już jego siódme wydanie). Od tego czasu przywództwa sytuacyjnego uczono zarówno menedżerów wszystkich stopni w większości firm z listy Fortune 500, jak i kierowników w wielu szybko rozwijających się organizacjach nastawionych na przedsiębiorczość. *** Najbardziej efektywni menedżerowie wiedzą, że stosowanie zasad przywództwa sytuacyjnego to niełatwe wyzwanie. Dlatego książka, która w prosty i przejrzysty sposób przedstawia zasady i zalety takiego stylu przywództwa, jest warta polecenia. Jednominutowy Menedżer i przywództwo to książka, która skłania do refleksji nad doborem stylu przywództwa i sposobu jego realizacji, a także nad celami, jakie chcemy poprzez jego stosowanie osiągnąć.- Anna Buczyńska, dyrektor serwisu qpracy.pl
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Jednominutowy Menedżer i przywództwo w jasny i prosty sposób uczy menedżerów sztuki Przywództwa Sytuacyjnego® – prostego systemu, w którym nie uznaje się tradycyjnej postawy, polegającej na traktowaniu wszystkich podwładnych w ten sam sposób. Dowiesz się z niej, dlaczego indywidualne dostosowywanie stylów kierowania do poszczególnych pracowników jest tak ważne, dlaczego warto wiedzieć, kiedy należy udzielać wskazówek, wspierać, a kiedy krytykować, oraz jak wybrać styl przywództwa najlepszy dla danej osoby. Dowiesz się także, jak konsekwentne stosowanie jednominutowych technik poprawi jakość zarządzania i przyczyni się do wzrostu motywacji wśród pracowników twojej firmy. Ta godna uwagi, a zarazem łatwa w odbiorze książka zawiera podstawowe wiadomości i wskazówki na temat kreatywnego, spersonalizowanego przywództwa, dzięki którym twoi ludzie zaczną uzyskiwać najlepsze wyniki, a firma osiągnie najwyższe jak dotąd obroty finansowe. Książka ta stanie się dla ciebie przewodnikiem, do którego będziesz wielokrotnie powracał, dopóki posługiwanie się zróżnicowanymi stylami przywództwa w kierowaniu pracą innych i wspieraniu jej nie stanie się twoją drugą naturą, zarówno w roli menedżera, jak i rodzica. Kiedy najlepszy przywódca kończy pracę, ludzie mówią: „Zrobiliśmy to sami!”. Książka Jednominutowy Menedżer i przywództwo jest poświęcona przemyśleniom na temat przywództwa sytuacyjnego, a jej współautorami są Pat i Drea Zigarmi. Państwo Zigarmi od ponad dwudziestu lat uczą koncepcji przywództwa sytuacyjnego, opracowują ją i wdrażają. Ci z was, którzy znają już przywództwo sytuacyjne, przekonają się, że w modelu wprowadzono kilka zmian – zmian, które odzwierciedlają rozmowy ze współpracownikami z Blanchard Training and Development Inc., a także stanowią odbicie doświadczeń autorów i pomysłów, którymi dzielili się z nimi menedżerowie. Ta książka zapoczątkowuje nowe myślenie o przywództwie sytuacyjnym – dlatego przemianowano je na Przywództwo Sytuacyjne II. Po raz pierwszy autorzy, wraz z Paulem Herseyem, przedstawili przywództwo sytuacyjne jako teorię cyklu życia przywództwa, później obszernie opisali je w podręczniku Management of Organizational Behavior: Utilizing Human Resources, wydanym przez wydawnictwo Prentice Hall (obecnie dostępne jest już jego siódme wydanie). Od tego czasu przywództwa sytuacyjnego uczono zarówno menedżerów wszystkich stopni w większości firm z listy Fortune 500, jak i kierowników w wielu szybko rozwijających się organizacjach nastawionych na przedsiębiorczość. *** Najbardziej efektywni menedżerowie wiedzą, że stosowanie zasad przywództwa sytuacyjnego to niełatwe wyzwanie. Dlatego książka, która w prosty i przejrzysty sposób przedstawia zasady i zalety takiego stylu przywództwa, jest warta polecenia. Jednominutowy Menedżer i przywództwo to książka, która skłania do refleksji nad doborem stylu przywództwa i sposobu jego realizacji, a także nad celami, jakie chcemy poprzez jego stosowanie osiągnąć.- Anna Buczyńska, dyrektor serwisu qpracy.pl
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Nie zajmuj się rozwiązywaniem cudzych problemów! – ta zasada cię wyzwoli. Dzięki tej książce dowiesz się jak w prosty sposób zyskać czas na rzeczy, które chcesz lub musisz zrobić. Menedżer rozwiązujący problemy za swoich pracowników bardzo szybko staje się najmniej efektywnym członkiem zespołu. Z właściwym dla siebie poczuciem humoru autorzy przedstawiają go jako nieszczęśnika otoczonego przez stado małp. Następnie uczą czytelnika jak wybrnąć z takiej sytuacji i przekazać odpowiedzialność za poszczególne zadania właściwym osobom. Dzięki czterem zasadom Onckena każdy menedżer nauczy się efektywnie wykorzystywać potencjał wszystkich pracowników organizacji, a w szczególności własny. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się dlaczego w weekendy tkwisz w biurze, podczas gdy twoi podwładni odpoczywają w domowym zaciszu – ta książka jest dla ciebie! *** Kenneth Blanchard jest międzynarodowej sławy autorem i współtwórcą serii książek o Jednominutowym Menedżerze. Wraz z żoną prowadzi zlokalizowaną w Kalifornii firmę Blanchard Training and Developement, Inc., która zajmuje się rozwojem zasobów ludzkich. William Oncken Jr., pomysłodawca niniejszej książki, założył firmę doradczą w Dallas. Specjalizował się w zarządzaniu czasem dla menedżerów i zorganizował liczne seminaria związane z tą tematyką. Był również autorem książki Managing Management Time. Hal Burrows jest światowej sławy specjalistą w dziedzinie negocjacji i zarządzania czasem. Kieruje własnym przedsiębiorstwem i pracuje jako konsultant w wielu firmach z listy Fortune 500. Osiągnął również sukces w handlu kalifornijskimi nieruchomościami. W ramach prowadzonej działalności dr Blanchard wyszkolił ponad sto tysięcy menedżerów. Pełnił również rolę doradcy w licznych korporacjach i agencjach. Opracowane przez niego rozwiązania zastosowano w wielu przedsiębiorstwach znajdujących się na liście Fortune 500 oraz dużej liczbie innych, dynamicznie rozwijających się firm. *** Historia opisana w książce krótka i wymowna, wnioski bardzo praktyczne – do natychmiastowego zastosowania. Słowem o nas dla nas.- Daniel Spica, dyrektor Management Consulting Services, Infovide-Matrix S.A. Niewiarygodne! Trzech największych specjalistów w dziedzinie literatury biznesowej połączyło siły, by napisać bestseller wszechczasów dla menedżerów na całym świecie.- Charles "Red" Scott, prezes i dyrektor generalny w firmach Intermark Inc oraz The Trident Group Ltd. Napisany przez Billa Onckena artykuł Managing Management Time – Who's Got The Monkey? Był odkrywczy, wciągający i niezwykle przydatny w codziennym życiu. Niniejsza publikacja rozwija przedstawione w nim idee i nadaje im nowy wymiar.- Jack Linkleter, Prezes Linkleter Enterprises w Costa Mesa, Kalifornia
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Nie zajmuj się rozwiązywaniem cudzych problemów! – ta zasada cię wyzwoli. Dzięki tej książce dowiesz się jak w prosty sposób zyskać czas na rzeczy, które chcesz lub musisz zrobić. Menedżer rozwiązujący problemy za swoich pracowników bardzo szybko staje się najmniej efektywnym członkiem zespołu. Z właściwym dla siebie poczuciem humoru autorzy przedstawiają go jako nieszczęśnika otoczonego przez stado małp. Następnie uczą czytelnika jak wybrnąć z takiej sytuacji i przekazać odpowiedzialność za poszczególne zadania właściwym osobom. Dzięki czterem zasadom Onckena każdy menedżer nauczy się efektywnie wykorzystywać potencjał wszystkich pracowników organizacji, a w szczególności własny. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się dlaczego w weekendy tkwisz w biurze, podczas gdy twoi podwładni odpoczywają w domowym zaciszu – ta książka jest dla ciebie! *** Kenneth Blanchard jest międzynarodowej sławy autorem i współtwórcą serii książek o Jednominutowym Menedżerze. Wraz z żoną prowadzi zlokalizowaną w Kalifornii firmę Blanchard Training and Developement, Inc., która zajmuje się rozwojem zasobów ludzkich. William Oncken Jr., pomysłodawca niniejszej książki, założył firmę doradczą w Dallas. Specjalizował się w zarządzaniu czasem dla menedżerów i zorganizował liczne seminaria związane z tą tematyką. Był również autorem książki Managing Management Time. Hal Burrows jest światowej sławy specjalistą w dziedzinie negocjacji i zarządzania czasem. Kieruje własnym przedsiębiorstwem i pracuje jako konsultant w wielu firmach z listy Fortune 500. Osiągnął również sukces w handlu kalifornijskimi nieruchomościami. W ramach prowadzonej działalności dr Blanchard wyszkolił ponad sto tysięcy menedżerów. Pełnił również rolę doradcy w licznych korporacjach i agencjach. Opracowane przez niego rozwiązania zastosowano w wielu przedsiębiorstwach znajdujących się na liście Fortune 500 oraz dużej liczbie innych, dynamicznie rozwijających się firm. *** Historia opisana w książce krótka i wymowna, wnioski bardzo praktyczne – do natychmiastowego zastosowania. Słowem o nas dla nas.- Daniel Spica, dyrektor Management Consulting Services, Infovide-Matrix S.A. Niewiarygodne! Trzech największych specjalistów w dziedzinie literatury biznesowej połączyło siły, by napisać bestseller wszechczasów dla menedżerów na całym świecie.- Charles "Red" Scott, prezes i dyrektor generalny w firmach Intermark Inc oraz The Trident Group Ltd. Napisany przez Billa Onckena artykuł Managing Management Time – Who's Got The Monkey? Był odkrywczy, wciągający i niezwykle przydatny w codziennym życiu. Niniejsza publikacja rozwija przedstawione w nim idee i nadaje im nowy wymiar.- Jack Linkleter, Prezes Linkleter Enterprises w Costa Mesa, Kalifornia
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Jednominutowy Menedżer odniósł tak wielki sukces w życiu zawodowym, że zapomniał o czymś niezwykle ważnym – o zdrowiu. Wciąż rozchwytywany, jadł w biegu i nie miał czasu na ćwiczenia fizyczne. Bardzo szybko przybrał na wadze, a jego oddech stał się krótki i urywany. Wkrótce odkrył, że sukces w biznesie drogo go kosztuje. W jego życiu brak było równowagi między karierą a zdrowiem. Ta łatwa w odbiorze książka zawiera cenne wskazówki na temat radzenia sobie ze stresem i dbania o dobrą kondycję fizyczną. Autorzy napisali ją z myślą o wiecznie zabieganych ludziach biznesu, których harmonogramy są zawsze przepełnione „ważnymi i niecierpiącymi zwłoki zadaniami”. Opisane są w niej cztery ważne zasady, dzięki którym każdy może szybko wrócić do formy i ponownie spojrzeć na życie z odpowiedniej perspektywy. Prowadząc zdrowszy tryb życia zwiększysz swoją produktywność, obniżysz poziom stresu i osiągniesz większą satysfakcję we wszystkim, co robisz. *** Kenneth Blanchard, współautor książek Jednominutowy Menedżer, Raving Fans i Gung Ho! Jest również pomysłodawcą i autorem Biblioteki Jednominutowego Menedżera. Dr Blanchard uzyskał licencjat w dziedzinie rządzenia i filozofii na Uniwersytecie Cornell oraz tytuł magistra socjologii i doradztwa na Uniwersytecie Colgate. Tytuł doktora administracji i zarządzania obronił na uniwersytecie Cornell. Jest autorem wielu opracowań z dziedziny przywództwa, motywacji oraz zarządzania zmianami, w tym również często wykorzystywanej i cenionej pracy Management of Organizational Behavior: Utilizing Human Resources, którą napisał wspólnie z Paulem Hersey’em. Majorie Blanchard jest współzałożycielką firmy Blanchard Training and Development, Inc, współautorką książki Working Well (napisanej wspólnie z Markiem Tagerem), a także szeroko znaną konsultantką, wykładowcą i trenerką. Przez ponad dziesięć lat współpracowała z organizacją YPO (Young Presidents Organizations), zrzeszającą młodych prezesów z całego świata. W roku 1983 czasopisma „New Woman” i „American Express” przyznały jej tytuł Mówcy Roku. Dr Blanchard jest specjalistką w dziedzinach komunikacji, przywództwa, promocji zdrowia, planowania życia i budowania zespołów. D.W. Edington jest profesorem kinezjologii i kierownikiem Centrum Badań nad Zarządzaniem na uniwersytecie w Michigan. jest autorem i współautorem wielu artykułów i książek, w tym The Biology of Physical Activity oraz Frontiers of Exercise Biology. Jego prace związane z szacowaniem poziomu zdrowia wyznaczyły standard dla korporacji wdrażających programy ochrony zdrowia dla swoich pracowników.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Jednominutowy Menedżer odniósł tak wielki sukces w życiu zawodowym, że zapomniał o czymś niezwykle ważnym – o zdrowiu. Wciąż rozchwytywany, jadł w biegu i nie miał czasu na ćwiczenia fizyczne. Bardzo szybko przybrał na wadze, a jego oddech stał się krótki i urywany. Wkrótce odkrył, że sukces w biznesie drogo go kosztuje. W jego życiu brak było równowagi między karierą a zdrowiem. Ta łatwa w odbiorze książka zawiera cenne wskazówki na temat radzenia sobie ze stresem i dbania o dobrą kondycję fizyczną. Autorzy napisali ją z myślą o wiecznie zabieganych ludziach biznesu, których harmonogramy są zawsze przepełnione „ważnymi i niecierpiącymi zwłoki zadaniami”. Opisane są w niej cztery ważne zasady, dzięki którym każdy może szybko wrócić do formy i ponownie spojrzeć na życie z odpowiedniej perspektywy. Prowadząc zdrowszy tryb życia zwiększysz swoją produktywność, obniżysz poziom stresu i osiągniesz większą satysfakcję we wszystkim, co robisz. *** Kenneth Blanchard, współautor książek Jednominutowy Menedżer, Raving Fans i Gung Ho! Jest również pomysłodawcą i autorem Biblioteki Jednominutowego Menedżera. Dr Blanchard uzyskał licencjat w dziedzinie rządzenia i filozofii na Uniwersytecie Cornell oraz tytuł magistra socjologii i doradztwa na Uniwersytecie Colgate. Tytuł doktora administracji i zarządzania obronił na uniwersytecie Cornell. Jest autorem wielu opracowań z dziedziny przywództwa, motywacji oraz zarządzania zmianami, w tym również często wykorzystywanej i cenionej pracy Management of Organizational Behavior: Utilizing Human Resources, którą napisał wspólnie z Paulem Hersey’em. Majorie Blanchard jest współzałożycielką firmy Blanchard Training and Development, Inc, współautorką książki Working Well (napisanej wspólnie z Markiem Tagerem), a także szeroko znaną konsultantką, wykładowcą i trenerką. Przez ponad dziesięć lat współpracowała z organizacją YPO (Young Presidents Organizations), zrzeszającą młodych prezesów z całego świata. W roku 1983 czasopisma „New Woman” i „American Express” przyznały jej tytuł Mówcy Roku. Dr Blanchard jest specjalistką w dziedzinach komunikacji, przywództwa, promocji zdrowia, planowania życia i budowania zespołów. D.W. Edington jest profesorem kinezjologii i kierownikiem Centrum Badań nad Zarządzaniem na uniwersytecie w Michigan. jest autorem i współautorem wielu artykułów i książek, w tym The Biology of Physical Activity oraz Frontiers of Exercise Biology. Jego prace związane z szacowaniem poziomu zdrowia wyznaczyły standard dla korporacji wdrażających programy ochrony zdrowia dla swoich pracowników.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie! KEN BLANCHARD, jeden z najbardziej wpływowych na świecie ekspertów w dziedzinie zarządzania, współzałożyciel i szef The Ken Blanchard Companies. Współautor 60 książek, które sprzedały się w łącznym nakładzie ponad 21 milionów egzemplarzy, w tym kultowego Jednominutowego Menedżera. KATHY CUFF jest konsultantem w firmie The Ken Blanchard Companies i współautorką programu szkoleniowego o nazwie Legendarna Obsługa Klienta. Jest znaną trenerką, konsultantką i prelegentką, prowadzi szkolenia dla organizacji z całego świata. VICKI HALSEY jest wiceprezesem ds. szkoleń stosowanych w The Ken Blanchard Companies. Jest współautorką programu szkoleniowego Legendarna Obsługa Klienta i popularną na całym świecie trenerką, konsultantką, autorką materiałów szkoleniowych i prelegentką. Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem – wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio związany ze sposobem, w jaki oni sami są traktowani przez przełożonych. Kelsey Young to młoda, ale już pozbawiona złudzeń pracownica działu sprzedaży, która łączy pracę z nauką. Świat otwiera się przed nią otworem w momencie, gdy jeden z profesorów zachęca ją do budowy kultury służenia opartej na pięciu komponentach kursu Legendarnej Obsługi Klienta. Chociaż Ferguson’s, sieć, w której pracuje Kelsey, z całą pewnością nie słynie z dobrej obsługi, studentka wierzy, że może to zmienić. Szybko okazuje się, że zmiana kultury organizacji nie jest łatwa, ale Kelsey dowiaduje się także, że jej rola sprzedawczyni – pracownika na pierwszej linii kontaktu z klientem – jest ważniejsza niż mogłoby się wydawać. Napisana w charakterystycznym stylu Blancharda, książka Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza stanowi niezwykle pouczającą, ale przy tym lekką lekturę dla pracowników na każdym szczeblu organizacji, bez względu na branżę, w jakiej ta firma działa. Zastosowanie zawartych tu idei i wskazówek w praktyce będzie miało ogromny wpływ na doświadczenie twoich klientów. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem naczelnym, czy pracownikiem na część etatu, każdy może coś zmienić, a obsługa klienta jest przecież zadaniem wszystkich.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Nowe wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku – zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie. Jednominutowy Menedżer to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym. Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakter ponadczasowy, nasz świat bardzo się zmienił, odkąd została ona wydana po raz pierwszy. W związku z dynamicznym rozwojem technologii, globalizacją rynków, usprawnieniem komunikacji, a także rosnącą presją na pracowników korporacji, od których oczekuje się coraz lepszych wyników przy coraz niższym nakładzie środków – zasobów, pieniędzy czy czasu pracy – w naszym świecie dokonała się prawdziwa rewolucja. Ken Blanchard i Spencer Johnson przedstawiają zatem Nowego Jednominutowego Menedżera, czyli te same cenne i ważne wnioski w ujęciu bliższym nowemu pokoleniu. Podstawowym założeniem książki jest przekonanie, że jedna minuta naprawdę może wiele zmienić. Stosując Trzy Sekrety w praktyce, ludzie często odkrywają, że 20 procent ich wysiłków pozwala im osiągnąć 80 procent oczekiwanych przez nich rezultatów. Pierwszy sekret: Jednominutowe cele. Cele muszą być jednoznaczne. Pokaż, na czym polega właściwe zachowanie. Umieść każdy cel na oddzielnej stronie. Często do nich wracaj i sprawdzaj ich realizację. Zachęcaj ludzi do analizowania swoich działań i kontrolowania, czy są one zgodne z ich celami. Jeśli nie, nakłaniaj ich do zmiany postępowania. Drugi sekret: Jednominutowe pochwały. Przyłapuj ludzi na tym, co robią dobrze! Chwal ich zachowanie. Rób to bezzwłocznie. Bądź konkretny. Powiedz, co czujesz w związku z tym. Zrób krótką przerwę, by ludzie także poczuli się dobrze. Zachęcaj ich do dalszej pracy. Trzeci sekret: Jednominutowe przekierowania. Raz jeszcze wyjaśnij cele i upewnij się, że pracownicy dobrze je rozumieją. Podsumuj to, co się wydarzyło. Jak najszybciej omów błąd, który się przydarzył. Powiedz o swoich troskach i obawach. Zrób krótką przerwę, by pracownicy też zaczęli odczuwać ten sam niepokój. Przypomnij, że masz do nich zaufanie, wierzysz w ich możliwości i wspierasz ich w dążeniu do sukcesu. Co się stało, to się nie odstanie i nie ma sensu do tego wracać. Autorzy książki pokazują, w jaki sposób działa Nowy Jednominutowy Menedżer i dlaczego jest on bardziej skuteczny we współczesnym świecie niż jego poprzednik:• Uznaje, że współpraca z ludźmi – praca z nimi – przynosi lepsze rezultaty niż stary, hierarchiczny styl zarządzania.• Stosuje zmodyfikowane Trzy Sekrety – każde działanie zajmuje tylko minutę, a wszystkie razem mają naprawdę znaczący wpływ.• Zmienił sposób komunikowania się z ludźmi, a także sposób, w jaki stosuje swój nowy Trzeci Jednominutowy Sekret.• Pokazuje ludziom, jak powinni zarządzać samymi sobą, tak aby praca sprawiała im więcej przyjemności i aby byli w niej bardziej wydajni.• Wie, że pomimo wszystkich postępów technologicznych najważniejszą i najcenniejszą minutą w ciągu dnia wciąż jest ta, którą inwestuje w swoich ludzi. Osiągnięcie sukcesu w zarządzaniu swoją pracą i życiem nigdy nie było tak istotne jak teraz. Nie zmarnuj okazji – poznaj sekrety Nowego Jednominutowego Menedżera i wykorzystaj je w praktyce!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Nowe wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku – zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie. Jednominutowy Menedżer to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym. Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakter ponadczasowy, nasz świat bardzo się zmienił, odkąd została ona wydana po raz pierwszy. W związku z dynamicznym rozwojem technologii, globalizacją rynków, usprawnieniem komunikacji, a także rosnącą presją na pracowników korporacji, od których oczekuje się coraz lepszych wyników przy coraz niższym nakładzie środków – zasobów, pieniędzy czy czasu pracy – w naszym świecie dokonała się prawdziwa rewolucja. Ken Blanchard i Spencer Johnson przedstawiają zatem Nowego Jednominutowego Menedżera, czyli te same cenne i ważne wnioski w ujęciu bliższym nowemu pokoleniu. Podstawowym założeniem książki jest przekonanie, że jedna minuta naprawdę może wiele zmienić. Stosując Trzy Sekrety w praktyce, ludzie często odkrywają, że 20 procent ich wysiłków pozwala im osiągnąć 80 procent oczekiwanych przez nich rezultatów. Pierwszy sekret: Jednominutowe cele. Cele muszą być jednoznaczne. Pokaż, na czym polega właściwe zachowanie. Umieść każdy cel na oddzielnej stronie. Często do nich wracaj i sprawdzaj ich realizację. Zachęcaj ludzi do analizowania swoich działań i kontrolowania, czy są one zgodne z ich celami. Jeśli nie, nakłaniaj ich do zmiany postępowania. Drugi sekret: Jednominutowe pochwały. Przyłapuj ludzi na tym, co robią dobrze! Chwal ich zachowanie. Rób to bezzwłocznie. Bądź konkretny. Powiedz, co czujesz w związku z tym. Zrób krótką przerwę, by ludzie także poczuli się dobrze. Zachęcaj ich do dalszej pracy. Trzeci sekret: Jednominutowe przekierowania. Raz jeszcze wyjaśnij cele i upewnij się, że pracownicy dobrze je rozumieją. Podsumuj to, co się wydarzyło. Jak najszybciej omów błąd, który się przydarzył. Powiedz o swoich troskach i obawach. Zrób krótką przerwę, by pracownicy też zaczęli odczuwać ten sam niepokój. Przypomnij, że masz do nich zaufanie, wierzysz w ich możliwości i wspierasz ich w dążeniu do sukcesu. Co się stało, to się nie odstanie i nie ma sensu do tego wracać. Autorzy książki pokazują, w jaki sposób działa Nowy Jednominutowy Menedżer i dlaczego jest on bardziej skuteczny we współczesnym świecie niż jego poprzednik:• Uznaje, że współpraca z ludźmi – praca z nimi – przynosi lepsze rezultaty niż stary, hierarchiczny styl zarządzania.• Stosuje zmodyfikowane Trzy Sekrety – każde działanie zajmuje tylko minutę, a wszystkie razem mają naprawdę znaczący wpływ.• Zmienił sposób komunikowania się z ludźmi, a także sposób, w jaki stosuje swój nowy Trzeci Jednominutowy Sekret.• Pokazuje ludziom, jak powinni zarządzać samymi sobą, tak aby praca sprawiała im więcej przyjemności i aby byli w niej bardziej wydajni.• Wie, że pomimo wszystkich postępów technologicznych najważniejszą i najcenniejszą minutą w ciągu dnia wciąż jest ta, którą inwestuje w swoich ludzi. Osiągnięcie sukcesu w zarządzaniu swoją pracą i życiem nigdy nie było tak istotne jak teraz. Nie zmarnuj okazji – poznaj sekrety Nowego Jednominutowego Menedżera i wykorzystaj je w praktyce!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Przywództwo nie jest tym, co lider narzuca pracownikom, lecz tym, co osiąga wspólnie z nimi. Skuteczne przywództwo to proces wywierania wpływu, w którym liderzy poprzez konsekwentne wdrażanie zdroworozsądkowych praktyk pomagają ludziom i organizacjom odnosić sukcesy. Niestety, w większości miejsc pracy z niezrozumiałych przyczyn ignoruje się te podstawowe zasady. Dlatego w niniejszej książce legendarny ekspert w dziedzinie przywództwa i autor bestsellerów Ken Blanchard oraz jego współpracownik Randy Conley postanowili podzielić się 52 prostymi wskazówkami, które pomogą liderom uczynić zdroworozsądkowe przywództwo powszechną praktyką. Proste prawdy o przywództwie jest dwuczęściową kompilacja przemyśleń Blancharda i Conleya na temat servant leadership i budowania zaufania. To świadectwo przenikliwej, zapadającej w pamięć, a miejscami sprzecznej z intuicją mądrości przywódczej. Czytelnicy dzięki niej odkryją: •Kiedy należy stosować różne podejścia (style przywódcze) do różnych – i do tych samych osób, •Co sprawia, że ​​przywódcy służebni są gotowi przyjąć odpowiedzialność za swoje błędy, •Jak zachęcać ludzi do autonomii poprzez wyznaczanie granic, •Co jest wyznacznikiem skuteczności zaufanego przywódcy służebnego , •Dlaczego kluczem do wspierania rozwoju ludzi jest „przyłapywanie” ich na robieniu czegoś dobrze. Proste prawdy o przywództwie pozwolą każdemu liderowi wzbogacić swój styl przywódczy o proste, lecz nieodzowne praktyki, budować zaufanie poprzez servant leadership i wywierać pozytywny wpływ na otaczających go ludzi.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Przywództwo nie jest tym, co lider narzuca pracownikom, lecz tym, co osiąga wspólnie z nimi. Skuteczne przywództwo to proces wywierania wpływu, w którym liderzy poprzez konsekwentne wdrażanie zdroworozsądkowych praktyk pomagają ludziom i organizacjom odnosić sukcesy. Niestety, w większości miejsc pracy z niezrozumiałych przyczyn ignoruje się te podstawowe zasady. Dlatego w niniejszej książce legendarny ekspert w dziedzinie przywództwa i autor bestsellerów Ken Blanchard oraz jego współpracownik Randy Conley postanowili podzielić się 52 prostymi wskazówkami, które pomogą liderom uczynić zdroworozsądkowe przywództwo powszechną praktyką. Proste prawdy o przywództwie jest dwuczęściową kompilacja przemyśleń Blancharda i Conleya na temat servant leadership i budowania zaufania. To świadectwo przenikliwej, zapadającej w pamięć, a miejscami sprzecznej z intuicją mądrości przywódczej. Czytelnicy dzięki niej odkryją: •Kiedy należy stosować różne podejścia (style przywódcze) do różnych – i do tych samych osób, •Co sprawia, że ​​przywódcy służebni są gotowi przyjąć odpowiedzialność za swoje błędy, •Jak zachęcać ludzi do autonomii poprzez wyznaczanie granic, •Co jest wyznacznikiem skuteczności zaufanego przywódcy służebnego , •Dlaczego kluczem do wspierania rozwoju ludzi jest „przyłapywanie” ich na robieniu czegoś dobrze. Proste prawdy o przywództwie pozwolą każdemu liderowi wzbogacić swój styl przywódczy o proste, lecz nieodzowne praktyki, budować zaufanie poprzez servant leadership i wywierać pozytywny wpływ na otaczających go ludzi.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Współcześni przywódcy wiedzą, że nie są w stanie wiele zdziałać bez skutecznych podwładnych. Servant leadership pozwala na wydobycie drzemiącej w pracownikach wiedzy, doświadczenia i motywacji oraz na ukierunkowanie tej siły na osiąganie wyników. W wielu sektorach biznesu i organizacjach non-profit odchodzi się od tradycyjnych autokratycznych i hierarchicznych modeli przywództwa na rzecz servant leadership (przywództwa służebnego) jako optymalnego sposobu budowania relacji z ludźmi. To nowy model przywództwa, w którym lider jest przede wszystkim wsparciem dla swego otoczenia, zajmuje się usuwaniem barier, mobilizuje swoich ludzi i pomaga im osiągać cele. Wiele spośród firm nominowanych przez magazyn „Fortune” do rankingu „100 Najlepszych Pracodawców” uczyniło go integralną częścią własnej kultury korporacyjnej. Koncepcja ta polega na odwróceniu tradycyjnej piramidy przywództwa do góry nogami, co umiejscawia liderów na samym dole, tak aby mogli służyć swoim pracownikom, znajdującym się na szczycie piramidy. Takie podejście wykracza poza hierarchiczną relację – zarówno lider, jak i członkowie zespołu są na tym samym poziomie. Lider poprzez wspieranie zespołu dąży do promocji wydajności i wzrostu poziomu satysfakcji członków swojego zespołu. To wspólna praca ramię w ramię, a nie wydawanie rozkazów i egzekwowanie posłuszeństwa. Siła przywódców służebnych nie wynika z ich pozycji. Ludzie podążają za nimi nie dlatego, że się ich boją, lecz dlatego, że ich podziwiają. Zapracowali sobie na prawo bycia przywódcami. Niniejszy zbiór esejów powstał dzięki zaangażowaniu czterdziestu pięciu ekspertów i praktyków modelu servant leadership — wybitnych ludzi biznesu, autorów bestsellerów i szanowanych liderów takich jak m.in. John C. Maxwell, Patrick Lencioni, Stephen M. R. Covey, Marshall Goldsmith czy Brené Brown — którzy służą radą i oferują narzędzia niezbędne do wdrożenia tego sprawdzonego, choć przez wielu wciąż uznawanego za radykalny, modelu przywództwa. Zbiór został opracowany przez legendarnego autora literatury biznesowej i pioniera tego modelu zarządzania, Kena Blancharda, oraz od lat współpracującą z nim redaktorkę, Renee Broadwell. Nigdy wcześniej nie wydano tak wszechstronnego i wyczerpującego poradnika o tym, jak stać się lepszym przywódcą, w każdym tego słowa znaczeniu. *** Jedyna droga do znakomitych relacji i wyników wiedzie przez servant leadership (przywództwo służebne). Chodzi o to, aby zawsze stawiać innych ludzi na pierwszym miejscu.John Maxwell Najlepsi podwładni wiedzą, jak być swoimi własnymi przywódcami.Robert E. Kelley
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
To działa! Bez względu na to, czy jesteś odpowiedzialny za gospodarstwo domowe, przedsiębiorstwo, rodzinę czy fabrykę! Jednominutowy Menedżer odniósł jeden z najbardziej spektakularnych sukcesów w historii. Tytuł ten osiągnął wielką popularność nie tylko w kręgach związanych z wielkimi korporacjami, ale również wśród właścicieli małych film, przedstawicieli handlowych, gospodyń domowych i nauczycieli. Został doceniony przez reprezentantów zarządów wielu firm znajdujących się na liście Fortune 500, którzy często określali go jako lekturę obowiązkową. Jednominutowy Menedżer opanował teoretyczne i praktyczne aspekty uzyskanej wiedzy – wyznacza jednominutowe cele, wygłasza jednominutowe pochwały oraz udziela jednominutowych reprymend. Teraz oddajemy kolejną odsłonę światowego bestsellera – praktyczny poradnik umożliwiający zamianę tych trzech tajemnic w umiejętności i natychmiastowe zastosowanie ich w codziennej pracy! Techniki Jednominutowego Menedżera w praktyce to kolejny etap prostego i wyjątkowo skutecznego programu mającego niebagatelny wpływ na kształt nowoczesnego biznesu. Skorzystaj z tej unikalnej wiedzy już dzisiaj! Poznaj praktyczne tajniki jednominutowego zarządzania organizacją. Każdy może zostać Jednominutowym Menedżerem! Program opisany w książce Jednominutowy Menedżer odniósł nieprawdopodobny sukces, szturmem zajmując pierwsze miejsce na liście bestsellerów „New York Timesa” i wykraczając poza świat wielkiego biznesu. Zawartą w nim wiedzę wykorzystały gospodynie domowe, studenci, niezależni fachowcy i wszyscy ci, którzy również chcieli efektywniej zarządzać swoim czasem i zasobami. Kolejna część serii zawiera opisy technik pozwalających w praktyce zastosować jednominutowe definiowanie celów, jednominutowe pochwały oraz jednominutowe reprymendy. Dzięki niej każdy będzie mógł skorzystać z osiągnięć tego rewolucyjnego programu! *** Dr Kenneth Blanchard wraz ze Spencerem Johnsonem napisał książkę Jednominutowy Menedżer. Jest przewodniczącym zarządu w firmie Blanchard Training and Development, Inc. Oraz profesorem przywództwa i behawioryzmu organizacyjnego na uniwersytecie w Amherst, Massachusetts. Zyskał międzynarodową sławę jako jeden z twórców modelu Przywództwa Sytuacyjnego. Od tego czasu szkolił wielu spośród najlepszych menedżerów na świecie. Mieszka wraz ze swoją rodziną w San Diego, w Kalifornii. Dr Robert Lorber to międzynarodowej sławy ekspert w dziedzinie zwiększania wydajności. Jest prezesem firmy RL Lorber & Associates, Inc. W ciągu ostatnich dziesięciu lat pod jego kierownictwem wiele małych, średnich i dużych firm z listy Fortune 500 na całym świecie rozpoczęło programy mające na celu zwiększenie wydajności, bezpieczeństwa, jakości oraz ilości produkowanych towarów. W rezultacie przedsiębiorstwa te zaoszczędziły miliony dolarów. Dr Robert Lorber mieszka wraz ze swoją rodziną w Villa Park, w Kalifornii. *** Dla menedżera zarządzanie w praktyce to przede wszystkim realizacja 3-etapowego procesu, na który składają się: wyznaczanie celów, kontrola realizacji i ocena wykonanych zadań. Sztuką jest znaleźć sposoby i zastosować techniki, które pomogą nam w efektywniejszym zarządzaniu tym procesem, w którym najważniejszym ogniwem są ludzie. Warto poświęcić więcej niż pięć minut, aby poznać idee jednominutowego zarządzania w praktyce i w efekcie osiągać ze swoim zespołem lepsze wyniki. - Anna Buczyńska, dyrektor serwisu qpracy.pl Jeśli w tym roku masz czas na przeczytanie tylko dwóch książek... Przeczytaj tę dwa razy! - Robert A. Elliot, były prezes i dyrektor naczelny firmy Shiley, Inc., jednostki zależnej firmy Pfitzer, Inc. Książka zawiera opisy subtelnych i skutecznych strategii zwiększających wydajność i satysfakcję z pracy wszystkich osób związanych z nowoczesnym środowiskiem biznesowym. - John Naisbitt, autor bestsellera Megatrendy
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
To działa! Bez względu na to, czy jesteś odpowiedzialny za gospodarstwo domowe, przedsiębiorstwo, rodzinę czy fabrykę! Jednominutowy Menedżer odniósł jeden z najbardziej spektakularnych sukcesów w historii. Tytuł ten osiągnął wielką popularność nie tylko w kręgach związanych z wielkimi korporacjami, ale również wśród właścicieli małych film, przedstawicieli handlowych, gospodyń domowych i nauczycieli. Został doceniony przez reprezentantów zarządów wielu firm znajdujących się na liście Fortune 500, którzy często określali go jako lekturę obowiązkową. Jednominutowy Menedżer opanował teoretyczne i praktyczne aspekty uzyskanej wiedzy – wyznacza jednominutowe cele, wygłasza jednominutowe pochwały oraz udziela jednominutowych reprymend. Teraz oddajemy kolejną odsłonę światowego bestsellera – praktyczny poradnik umożliwiający zamianę tych trzech tajemnic w umiejętności i natychmiastowe zastosowanie ich w codziennej pracy! Techniki Jednominutowego Menedżera w praktyce to kolejny etap prostego i wyjątkowo skutecznego programu mającego niebagatelny wpływ na kształt nowoczesnego biznesu. Skorzystaj z tej unikalnej wiedzy już dzisiaj! Poznaj praktyczne tajniki jednominutowego zarządzania organizacją. Każdy może zostać Jednominutowym Menedżerem! Program opisany w książce Jednominutowy Menedżer odniósł nieprawdopodobny sukces, szturmem zajmując pierwsze miejsce na liście bestsellerów „New York Timesa” i wykraczając poza świat wielkiego biznesu. Zawartą w nim wiedzę wykorzystały gospodynie domowe, studenci, niezależni fachowcy i wszyscy ci, którzy również chcieli efektywniej zarządzać swoim czasem i zasobami. Kolejna część serii zawiera opisy technik pozwalających w praktyce zastosować jednominutowe definiowanie celów, jednominutowe pochwały oraz jednominutowe reprymendy. Dzięki niej każdy będzie mógł skorzystać z osiągnięć tego rewolucyjnego programu! *** Dr Kenneth Blanchard wraz ze Spencerem Johnsonem napisał książkę Jednominutowy Menedżer. Jest przewodniczącym zarządu w firmie Blanchard Training and Development, Inc. Oraz profesorem przywództwa i behawioryzmu organizacyjnego na uniwersytecie w Amherst, Massachusetts. Zyskał międzynarodową sławę jako jeden z twórców modelu Przywództwa Sytuacyjnego. Od tego czasu szkolił wielu spośród najlepszych menedżerów na świecie. Mieszka wraz ze swoją rodziną w San Diego, w Kalifornii. Dr Robert Lorber to międzynarodowej sławy ekspert w dziedzinie zwiększania wydajności. Jest prezesem firmy RL Lorber & Associates, Inc. W ciągu ostatnich dziesięciu lat pod jego kierownictwem wiele małych, średnich i dużych firm z listy Fortune 500 na całym świecie rozpoczęło programy mające na celu zwiększenie wydajności, bezpieczeństwa, jakości oraz ilości produkowanych towarów. W rezultacie przedsiębiorstwa te zaoszczędziły miliony dolarów. Dr Robert Lorber mieszka wraz ze swoją rodziną w Villa Park, w Kalifornii. *** Dla menedżera zarządzanie w praktyce to przede wszystkim realizacja 3-etapowego procesu, na który składają się: wyznaczanie celów, kontrola realizacji i ocena wykonanych zadań. Sztuką jest znaleźć sposoby i zastosować techniki, które pomogą nam w efektywniejszym zarządzaniu tym procesem, w którym najważniejszym ogniwem są ludzie. Warto poświęcić więcej niż pięć minut, aby poznać idee jednominutowego zarządzania w praktyce i w efekcie osiągać ze swoim zespołem lepsze wyniki. - Anna Buczyńska, dyrektor serwisu qpracy.pl Jeśli w tym roku masz czas na przeczytanie tylko dwóch książek... Przeczytaj tę dwa razy! - Robert A. Elliot, były prezes i dyrektor naczelny firmy Shiley, Inc., jednostki zależnej firmy Pfitzer, Inc. Książka zawiera opisy subtelnych i skutecznych strategii zwiększających wydajność i satysfakcję z pracy wszystkich osób związanych z nowoczesnym środowiskiem biznesowym. - John Naisbitt, autor bestsellera Megatrendy
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Książka opisuje sposób, w jaki różnego typu firmy mogą osiągnąć większy sukces - mierzony nie w kategoriach rozmiarów bądź zysków, lecz z punktu widzenia jakości życia ich pracowników oraz jakości świadczonych usług.Poprzez zaangażowanie się w dążenie do wspólnego celu i dzielenie pewnych wartości każda organizacja może prowadzić działalność biznesową w sposób pozwalający wszystkim zainteresowanym - właścicielom i udziałowcom, pracownikom, odbiorcom i klientom - wygrywać. Książka Zarządzanie przez wartości, napisana w oparciu o materiały zgromadzone podczas ponad dwudziestopięcioletnich badań, a także na postawie obserwacji dotyczących zastosowania zdobytej wiedzy w praktyce, w sposób szczegółowy opisuje praktyczny plan działania. Plan ten ma na celu określenie najważniejszych wartości organizacji, zakomunikowanie ich pośród związanych z nią ludzi, zestrojenie z bieżącymi praktykami, a także osiągnięcie nowego, wyższego poziomu sukcesu organizacyjnego.Ken Blanchard, główny przywódca duchowy Ken Blanchard Companies, jest współautorem „Jednominutowego Menedżera”, „Cała naprzód!” i kilkunastu innych bestsellerów.Michael O'Connor jest współzałożycielem i dyrektorem Center for Managing by Values (Ośrodka zarządzania przez wartości). O'Connor jest uznanym ekspertem w zakresie badań behawioralnych. Specjalizuje się w dziedzinach strategii, zachowania oraz wyników zorientowanych na proces.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz. Ten zwięzły przewodnik ujawnia 21 sprawdzonych metod zarządzania czasem, których natychmiastowe wykorzystanie pozwoli ci wygospodarować co najmniej dwie wydajne godziny dziennie. Opisując strategie zidentyfikowane i osobiście wykorzystywane przez Briana Tracy, eksperta w zakresie osiągnięć, ten podręczny przewodnik ujawnia, jak możesz: • radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi;• przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze; • tworzyć pakiety podobnych spraw, aby nie tracić koncentracji;• pokonać skłonność do zwlekania;• określać zadania, które mogą być delegowane;• planować działania w celu osiągnięcia najważniejszych celów. Pełna typowej dla Tracy’ego i łatwej do zastosowania mądrości, książka ta pomoże ci w robieniu więcej w krótszym czasie i przy mniejszym stresie. Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej